• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

حسینی معاون پارلمانی رئیسی: دولت نمی‌تواند پاسخگوی همه مشکلات باشد، انتظارات جامعه خیلی بالاست

  • کد خبر : 7526
  • 25 ژوئن 2022 - 17:15
حسینی معاون پارلمانی رئیسی: دولت نمی‌تواند پاسخگوی همه مشکلات باشد، انتظارات جامعه خیلی بالاست

حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انتظارات جامعه بسیار بالا است و نمی‌توان همه آنها را برآورده کرد.

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴ به نقل از منیبان، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: کسی خود را عقل کل نمی‌پندارد، اما دشمن هم از همه ابزارها استفاده می‌کند. باید این نکته را در نظر گرفت که فضا را نباید تیره و تار کرد، به عنوان مثال گفته می‌شود بنزین گران می‌شود. باید آن روی صفحه را هم دید. سفرها و رفت‌وآمدهایی که در حال حاضر صورت می‌گیرد، همگی نقطه امید هستند. در حال حاضر روابط با تاجیکستان و ترکمنستان بسیار ارتقا پیدا کرده و مسائل گازی با ترکمنستان، حل شده است.

وی افزود: امروز بیست و ششمین سفر استانی انجام شد. درست است که در دولت‌های قبلی هم این اقدام انجام شده اما در یک‌ سالگی دولت، این میزان سفر رکورد جدید است. در دولت سیزدهم بسیاری از اقدامات انجام می‌شود به عنوان مثال در خصوص مستأجران سران قوه بلافاصله تشکیل جلسه دادند.

حسینی با تاکید بر همکاری همه قوا با دولت تصریح کرد: افرادی که وارد کار می‌شوند باید انقلابی بمانند. رهبری گفتند امروز دولت اقداماتی که در دست دارد، اقدامات مهمی هستند که همه باید کمک کنند. در حقیقت دولت نمی‌تواند به تنهایی این بار را به دوش بگیرد. در حال حاضر برخی می‌خواهند امام به فراموشی سپرده شود و چهره لیبرالی از او باقی بماند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان یادآور شد: همکاری دولت و مجلس رو به افزایش است کما اینکه درباره جوانی جمعیت این اتفاق افتاد و بلافاصله پس از تصویب قانون آن، ستاد تشکیل شد. نکته دیگر این است که انتظارات جامعه بسیار بالا است و نمی‌توان همه آنها را برآورده کرد.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=7526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.