• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

پوتین همچنان حمام خون شاخ گوزن می‌گیرد!

  • کد خبر : 6875
  • 02 آوریل 2022 - 18:20
پوتین همچنان حمام خون شاخ گوزن می‌گیرد!

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴ بیش از چهار سال پیش بود که رسانه‌های روسی خبری در خصوص حمام خون شاخ گوزن پوتین و مدودوف منتشر کردند و حالا دوباره رسانه‌ها به این خبر پرداخته‌اند که نشان می‌دهد که رهبر روسیه همچنان علاقه‌مند به حمام خون است و این کار را ادامه می‌دهد. رئیس جمهوری روسیه […]

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴ بیش از چهار سال پیش بود که رسانه‌های روسی خبری در خصوص حمام خون شاخ گوزن پوتین و مدودوف منتشر کردند و حالا دوباره رسانه‌ها به این خبر پرداخته‌اند که نشان می‌دهد که رهبر روسیه همچنان علاقه‌مند به حمام خون است و این کار را ادامه می‌دهد.

رئیس جمهوری روسیه که به ۷۰ سالگی خود نزدیک است، به گفته یک گروه روزنامه‌نگاری تحقیقی روسی، توسط گروهی از پزشکان از جمله یوگنی سلیوانوف، جراح انکولوژی که در سرطان تیروئید متخصص است، تحت نظر است.

بر اساس ادعای موجود، سلیوانوف در طول چهار سال و زمانهایی که پوتین در اقامتگاهش در سوچی به سر برده، در مجموع ۱۶۶ روز این رئیس جمهوری روسیه را ویزیت کرده است.

گفته می‌شود پوتین، جودوکار دارای کمربند مشکی که علاقه زیادی به سفرهای ماجراجویانه در جنگل‌های شمالی سیبری دارد، به “طب جایگزین” روی آورده و از جمله به تمرین حمام کردن در خون استخراج شده از شاخ بریده شده گوزن پرداخته است!

رسانه‌های روسی در سال ۹۶ نوشته بودند که گفته می‌شود پوتین به کوه‌های آلتای می‌رود که شاخ گوزن‌های مارال ۷۰ کیلوگرمی برای او از بدن حیوان جدا می‌شود و سپس وی با خون آنها حمام مخصوص خود را مهیا می‌کند.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=6875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.