• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

ناتو: هیچ نشانه‌ای از کاهش نظامیان روس در مرز اوکراین مشاهده نکرده‌ایم

  • کد خبر : 5807
  • 15 فوریه 2022 - 20:35
ناتو: هیچ نشانه‌ای از کاهش نظامیان روس در مرز اوکراین مشاهده نکرده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان ناتو در آستانه نشست وزیران دفاع ناتو که از فردا آغاز می‌شود، در بیانیه‌ای با اشاره به اظهارات مقامات روسیه مبنی بر بازگشت برخی از نیروهای این کشور از مرز اوکراین، گفت: هیچ نشانه‌ای از کاهش نظامیان روس در مرزهای اوکراین مشاهده نکرده‌ایم. وی تصریح کرد: تاکنون […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان ناتو در آستانه نشست وزیران دفاع ناتو که از فردا آغاز می‌شود، در بیانیه‌ای با اشاره به اظهارات مقامات روسیه مبنی بر بازگشت برخی از نیروهای این کشور از مرز اوکراین، گفت: هیچ نشانه‌ای از کاهش نظامیان روس در مرزهای اوکراین مشاهده نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچ بازگشتی در میدان دیده نشده و ما هیچ نشانه ای از کاهش پرسنل نظامی روسیه در مرزهای اوکراین ندیده‌ایم.

دبیر کل ناتو افزود: اما ما به نظارت دقیق بر اقدامات روسیه و همچنین رصد نشانه‌های تمایل به تلاش‌های دیپلماتیک از سوی مسکو ادامه می‌دهیم.

استولتنبرگ با تاکید بر اینکه از بهار گذشته نیروهای روس در منطقه حضور داشته و این حرکت نشان‌دهنده یک “کاهش تنش واقعی” نیست، تاکید کرد: اگرچه روسیه نیروهای خود را خارج می‌کند، اما تجهیزات را پشت سر گذاشته و می‌تواند خیلی سریع آن را تقویت کند.

وی افزود: آنچه باید ببینیم، عقب نشینی قابل توجه نیروها است، بدون اینکه تجهیزات سنگینی پشت سر بگذاریم.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=5807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.