• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

جزئیات شهادت مامور نیروی انتظامی در بید زرد شیراز تشریح شد/ اشد مجازات در انتظار عوامل شهادت ستوان یکم رنجبر

  • کد خبر : 5461
  • 04 فوریه 2022 - 0:26
جزئیات شهادت مامور نیروی انتظامی در بید زرد شیراز تشریح شد/ اشد مجازات در انتظار عوامل شهادت ستوان یکم رنجبر

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از میزان، معاون دادستان شیراز جزییات شهادت مامور نیروی انتظامی در بید زرد شیراز را تشریح کرد. افشین محمدی دره شوی درباره جزییات حادثه شهادت مامور پلیس در بید زرد شیراز عنوان کرد: ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ستوان یکم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه بیدزرد به […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از میزان، معاون دادستان شیراز جزییات شهادت مامور نیروی انتظامی در بید زرد شیراز را تشریح کرد.

افشین محمدی دره شوی درباره جزییات حادثه شهادت مامور پلیس در بید زرد شیراز عنوان کرد: ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ستوان یکم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه بیدزرد به همراه یک سرباز وظیفه برای تامین شام پاسگاه به رستورانی مراجعه می کنند.

معاون دادستان شیراز افزود: طبق فیلم‌های موجود خودرو پرایدی در محل منتظر بوده که به محض رسیدن خودرو انتظامی، مجرمان با یک سلاح سرد بزرگ از خودرو پراید پیاده می شوند.

محمدی عنوان کرد: مجرمان پس از باز کردن درب عقب خودروی انتظامی سرباز وظیفه را مجروح می کنند که سرباز به دلیل مسلح نبودن به سمت رستوران برای یافتن وسیله دفاع حرکت می کند.

وی افزود: در این بین مجرمان با سلاح سرد چند ضربه به مامور نیروی انتظامی وارد می کنند که مامور برای مسلح کردن سلاح کمری خود اقدام و یک تیر هوایی نیز شلیک می کند که بنا بر گمانه زنی‌ها تیر شلیک نشده است.

محمدی ادامه داد: در نهایت ضاربان مامور مجروح نیروی انتظامی را با قساوت تمام به شهادت می رسانند و از محل متواری می شوند.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها برای دستگیری متهمان ادامه دارد، افزود: به این پرونده با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و اشد مجازات در انتظار عوامل شهادت این پلیس وظیفه شناس خواهد بود.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=5461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.