• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

آخرین تحولات اوکراین تا بعد از ظهر ۴ اسفند: پوتین پس از شناسایی استقلال لوهانسک و دونتسک و تحریم‌های غرب: آماده گفتگو هستیم

  • کد خبر : 6061
  • 23 فوریه 2022 - 14:53
آخرین تحولات اوکراین تا بعد از ظهر ۴ اسفند: پوتین پس از شناسایی استقلال لوهانسک و دونتسک و تحریم‌های غرب: آماده گفتگو هستیم

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از یورونیوز، پس از اقدام روسیه در به رسمیت شناختن استقلال لوهانسک و دونتسک و اعزام نیروی نظامی به این دو منطقه در شرق اوکراین، واکنش آمریکا و غرب از اعلام تحریم علیه مسکو فراتر نرفته است. با این حال، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از یورونیوز، پس از اقدام روسیه در به رسمیت شناختن استقلال لوهانسک و دونتسک و اعزام نیروی نظامی به این دو منطقه در شرق اوکراین، واکنش آمریکا و غرب از اعلام تحریم علیه مسکو فراتر نرفته است.

با این حال، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد برای مقابله با تهدید نظامی روسیه نیروهای بیشتری را به کشورهای حوزه بالتیک می‌فرستد.

اتحادیه اروپا هم بسته تحریمی علیه روسیه شامل بانک‌ها و ۳۵۱ نماینده مجلس این کشور، دوما را تصویب کرد و آلمان گفت که روند صدور مجوز بهره‌بردای از پروژه عظیم انتقال گاز از روسیه موسوم به «نورد استریم ۲» را متوقف می‌کند.

آخرین اخبار مربوط به بحران اوکراین در روز چهارشنبه ۲۳ فوریه (۴ اسفند) را در همین صفحه دنبال کنید.

۱۲:۴۸

پاپ خواستار خویشتنداری شد

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان روز چهارشنبه از طرف‌های درگیر در بحران اوکراین خواست تا در برابر «سناریوهای بیش از پیش نگران‌کننده» خویشتنداری کنند.

چین آمریکا را به «ریختن نفت روی آتش» در اوکراین متهم کرد

سخنگوی دیپلماسی چین روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: «آمریکا به اوکراین سلاح می‌فروشد، تنش‌ها را افزایش می‌دهد، وحشت ایجاد می‌کند و حتی پیش‌بینی‌های اغراق‌آمیزی درباره جدول زمانی جنگ مطرح می‌کند.»
خانم هوآ گفت: «کسی که دیگران را متهم می‌کند در حالی که خودش نفت روی آتش می‌ریزد، فردی ضد اخلاق و غیرمسئول است.»
هوآ در پاسخ به پرسش دیگری درباره احتمال اعمال تحریم‌های چین علیه روسیه، گفت که این تحریم‌ها «هیچ‌گاه روشی اساسی برای حل مشکلات نبوده‌اند».
لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=6061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.