• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

جانشین فرمانده سپاه: در طول آن ۸ ماه (حوادث ۸۸) بارها و بارها شیطان بزرگ و مسئولان مختلف آن و همچنین صهیونیست‌ها و مسئولان مختلف آن و کشورهای دیگری ـ که پیرو آمریکا بوده و هستند ـ اسم خیلی‌ها را آوردند و پشتیبانی کردند و کلام امام را به یاد نیاورد و البته نخواستند به یاد بیاورند!

  • کد خبر : 4551
  • 31 دسامبر 2021 - 19:15
جانشین فرمانده سپاه: در طول آن ۸ ماه (حوادث ۸۸) بارها و بارها شیطان بزرگ و مسئولان مختلف آن و همچنین صهیونیست‌ها و مسئولان مختلف آن و کشورهای دیگری ـ که پیرو آمریکا بوده و هستند ـ اسم خیلی‌ها را آوردند و پشتیبانی کردند و کلام امام را به یاد نیاورد و البته نخواستند به یاد بیاورند!

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از فارس، علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران در سخنانی اظهار داشت: در سال ۸۸ در پی فتنه‌ای بزرگ، همه خبیثان عالم پای کار آمدند؛ رئیس جمهور شیطان بزرگ آمریکا و همه مسئولان آن و بسیاری از کشورهای […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از فارس، علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران در سخنانی اظهار داشت: در سال ۸۸ در پی فتنه‌ای بزرگ، همه خبیثان عالم پای کار آمدند؛ رئیس جمهور شیطان بزرگ آمریکا و همه مسئولان آن و بسیاری از کشورهای پیرو آمریکا در آن هشت ماه خودشان آمدند و در پشتیبانی از فتنه صحبت کردند و امیدوار بودند که زمان آن را آنقدر طولانی می کنند که انقلاب اسلامی با چالش مواجه شود.

وی افزود: زمانی که در آن روز با عظمت (۹ دی) که در طول تاریخ بی مانند بود، انسان‌های متعهد و پای کار هم همواره آمدند و برای اینکه در پیروی از امام شان فریاد زده و در عزای امام حسین (ع) عزاداری کنند،کاری با فتنه‌گران و خبیثان انجام دادند که مثال زدنی بود و مردم دیگر طاقت نیاوردند و حماسه ۹ دی آفریده شد و به مثابه آبی بر آتش این بود که دیگر فتنه گران در داخل و پشتیبانان آنها نتوانستند در خارج از کشور  یک کلمه حرفی بزنند؛ بنابراین حماسه‌ای ماندگار و شاخص شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان کرد: در پی فتنه بسیاری سعی کردند حق و باطل را قاطی کنند و اذهان ملت را مشوش کنند، اما بصیرت مردم و پیروی از امامشان آن حماسه آفریده شد و در تاریخ انقلاب اسلامی شاخص شد.

فدوی در ادامه بیان کرد: امام راحل فرمودند که هرگاه شیاطین عالم از شما پشتیبانی کردند، بدانید که بر روال غلط رفته‌اید و از آن بترسید؛ در طول آن ۸ ماه (حوادث ۸۸) بارها و بارها شیطان بزرگ و مسئولان مختلف آن و همچنین صهیونیست‌ها و مسئولان مختلف آن و کشورهای دیگری ـ که پیرو آمریکا بوده و هستند ـ اسم خیلی‌ها را آوردند و پشتیبانی کردند و کلام امام را به یاد نیاورد و البته نخواستند به یاد بیاورند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از جنبه‌های خاصی که در طول تاریخ شیعه وجود داشته و نقطه عطف اسلام بوده و بروز آن همواره شاخص بوده این است که زمانی که امام وجود دارد، کسی نباید نظر خود را ارائه کند بنابراین اطاعت از امام صددرصدی است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین یادآور شد: ما باید این را آویزه گوش خود کنیم که همه آنچه را که در طول این سال های طولانی به عنوان پیروزی و افتخار داریم،‌ زمان هایی بوده است که تمام و کمال به دستور امامین انقلاب اسلامی گوش داده ایم.

فدوی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در حال حاضر در وضعیتی قرار داریم که دشمنان ما به دنبال توانایی می‌گردند که در برابر ایران بتواند بازدارنده باشد؛ یکی از علل آن پیروی و انجام دستورات امامین انقلاب اسلامی بوده است که سخت ترین آن این است که انسان جان خود را فدا کند که ما در این راه سخت و مشتاقانه باورمندانه و کامل پای کار رفته به دنبال امامین انقلاب اسلامی رفتیم که در نتیجه آن خداوند پیروزی‌های بزرگی را نصیب انقلاب اسلامی کرده است که بیش از ۲۰۰ هزار شهید مویّد این مطلب است.

فدوی همچنین یادآور شد: اتحادی که شیطان بزرگ برای دشمنی با انقلاب اسلامی ایجاد کرد ناموفق بود؛ ۴۳ سال این اتحاد وجود داشته است، اما آیا می تواند یک پیروزی برای خود نام ببرند؟

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان ما در طول این ۴۳ سال نمی توانند یک پیروزی ایجاد کنند؛ وضعیت ما حتی در حال حاضر با دو سال پیش قابل مقایسه نیست به لحاظ اینکه تکالیفی که به عهده داشتیم در کل نظام انجام شده و بنابراین خدا پیروزی چنین ملتی را رقم زده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته تهران گفت: اتحادی را که شیطان بزرگ در طول این ۴۳ سال ایجاد کرد با شکست مواجه شد.

فدوی در ادامه خاطرنشان کرد: در کارهای غیرسخت هم اگر ما به قاعده‌های قرآن عمل کنیم خداوند بهترین نتایج را رقم می‌زند. قدرت انقلاب اسلامی یک روزی در اوایل انقلاب متفاوت بود و ما در خانه‌های خودمان با دشمنان خود باید می‌جنگیدیم که اگر ادامه پیدا می‌کرد، ذلیل می‌شدیم و چقدر سریع دلدادگان انقلاب اسلامی، دشمن را از خانه خود بیرون کردند و از آن به بعد هر زمان دشمنی با انقلاب اسلامی صورت گرفت‌،‌ دشمنان ما مجبور بودند در خانه خودشان با دلدادگان انقلاب اسلامی بجنگند و خداوند آن عظمت‌ها را به وجود آورد.

وی در همین رابطه بیان کرد: این موضوع فقط به ام القرای انقلاب اسلامی مربوط است، هر کجا این قاعده توسط دلدادگان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت برقرار شده است،‌ همین نتیجه را خداوند رقم زده است. شهید سلیمانی به برکت سال‌های طولانی بزرگ دلداده انقلاب اسلامی، جبهه وسیع انقلاب گستره‌ای پیدا کرده که هزاران کیلومتر از مرکز انقلاب اسلامی دورتر بود، اما به مثابه کسانی که در مرکز انقلاب اسلامی قرار داشتند عمل کرد.

فدوی همچنین تصریح کرد: اکنون در یمن چه خبر است؟ دلدادگان اسلام و انقلاب اسلامی در آنجا هم دشمنان اسلام را به مهلکه انداختند و برای آنها استیصال به وجود آوردند و آنجا هم به زبان دفاع مقدس که نوک حمله به ایران دیوانه‌ای مثل صدام و پشت آن ۸۷ کشور از جمله شوروی و آمریکا بودند، در آنجا هم همه دارند با مردم یمن می‌جنگند. حال چرا همه شکست خورده‌اند؟ به دلیل اینکه آنها هم به برکت انقلاب اسلامی همین قاعده را عمل کردند. یعنی به تکالیفی که مربوط به خدا و قرآن است عمل کردند و خداوند هم بهترین نتایج را برای آنها به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه یمن در محاصره کامل است، گفت: به یمن نمی‌توان حتی دارو و غذا رساند و خبیثانی که با مردم یمن می‌جنگند این کشور را فشار کردند اما دائما در حال شکست خوردن هستند و این فقط در آنجا نیست بلکه در سوریه، فلسطین و لبنان، عراق و افغانستان هم همین طور شد؛ چراکه قاعده‌ای را که خداوند مشخص کرده حتمی است و اگر طبق آن تکالیفی که خداوند مشخص کرده ما از آن پیروی کنیم همان نتایج به دست می‌آید.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین تصریح کرد: یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی که ما با مفاهیم آن آشنا شدیم این است که وقتی ملتی اما دارد باید پیروی را به حداکثر برساند و به میزان این پیروی عنایت‌های خداوند هم برقرار است.

وی عنوان کرد: متأسفانه در بسیاری از مواقع با اینکه دستورات صریحی در این ۴۳ سال وجود داشته است، برخی نظرات علی حِدّه خود را ارائه کردند، نه نظر امامین انقلاب اسلامی را. خدا را شکر ملت و نظام ما و کلیت مسئولان ما پیروی از امامین را انجام دادند که خدا این عزت و افتخار را برای ما در شرف ۲۲ بهمن عنایت کرد.

فدوی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای دشمن ما استیصال وجود دارد، گفت: همین چند هفته پیش صهیونیست‌ها به پشتوانه آمریکا و برخی از مسئولانشان اراجیف می‌گفتند بعد از رزمایش ما نخست وزیر صهیونیست‌ها کتبا به آنها اعلام کرد که دیگر کسی درباره ایران این حرف‌ها را نزند. این خیلی برای آن‌ها ننگ است که اعلام شود کسی درباره اقدامات نظامی ایران صحبت نکند، چون فهمیدند آمریکا در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانسته است بکند، از زمان انقلاب تاکنون آمریکا چه کاری توانسته است بکند؟

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: آمریکایی‌ها رفته‌اند و مانند ضعیفان به روش‌هایی برای مبارزه با انقلاب اسلامی پرداختند مانند تحریم‌های اقتصادی و رسما مسئولان آنها اعلام کردند که ما باید به دنبال توانی که در برابر ایران بازدارنده باشد برویم و این به دلیل این است که در کلیت انقلاب اسلامی و امت بزرگ طبق قاعده‌ای که خدا گفته عمل کردیم که اگر غیر از این بود شکست می‌خوردیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: ما اگر در همه امورات قاعده خدا انجام دهیم خداوند نتایج را به همان اندازه بی‌نظیر به ملت ما عنایت خواهد کرد، حتی در این کاری که شیاطین کردند و بزرگمرد پاسدار، سردار شهید سلیمانی را به شهادت رساندند هم ترامپ در این روزها اعتراف کرد و هم صهیونیست‌ها و هم سایرین گفتند اشتباه کردند و گول بقیه را خوردند. ترامپ گفت صهیونیست‌ها من را فریب دادند و ما حتما باید روند جبهه حق انقلاب اسلامی را ادامه دهیم تا به قله برسیم. وقتی به قله برسیم دشمنان ما هم تمام می‌شوند و دیگر شیطان بزرگ و هم پیمانان احتمالی‌اش جرات دشمنی کردن با انقلاب اسلامی را نخواهند داشت و به قله رسیدن شدنی است.

فدوی تصریح کرد: در این ۴۳ سال تجربه ما این است که اگر از دستوراتی که مربوط به خداوند متعال است پیروی کنیم، در همه امورات می‌توانیم به قله برسیم و وقتی به قله برسیم، دیگر دشمنی هم وجود نخواهد داشت. از یک طرف استعدادهای ما به حدی است که در هر کاری که وارد شویم می‌توانیم آن را به بهترین وجه انجام دهیم و از طرف دیگر وعده خدا حق است و تخلفی در آن وجود ندارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در خاتمه بیان کرد: ما اگر دستورات امام خود را گوش کنیم دشمن نمی‌تواند از بین همه کارهایی که می‌کند نتیجه‌ای بگیرد و قطعا دشمن را خدا منکوب می‌کند ولی شرط آن است که ما به تکالیف خود عمل کنیم حتی اگر لازم باشد در انجام تکالیف جان خود را فدای اسلام کنیم.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.