• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

آخرین اخبار از وین: امیرعبداللهیان: رسیدن به توافق طی چند روز یا چند هفته بستگی به غربی‌ها دارد/ اولیانوف: تواق تا آخر سال میلادی در دسترس است!

  • کد خبر : 5897
  • 18 فوریه 2022 - 19:20
آخرین اخبار از وین: امیرعبداللهیان: رسیدن به توافق طی چند روز یا چند هفته بستگی به غربی‌ها دارد/ اولیانوف: تواق تا آخر سال میلادی در دسترس است!

به گزارش پایگاه خبری مبین ۲۴، حسین امیرعبداللهیان پس از ورود به مونیج برای شرکت در اجلاس امنیتی سالانه در این شهر ذر یک مصاحبه با تلویزیون ایران گفت: ما به توافق خوب و دست‌یافتنی بسیار نزدیک هستیم.  وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: این طرف‌های غربی هستند که باید ابتکار و انعطاف واقعی […]

به گزارش پایگاه خبری مبین ۲۴، حسین امیرعبداللهیان پس از ورود به مونیج برای شرکت در اجلاس امنیتی سالانه در این شهر ذر یک مصاحبه با تلویزیون ایران گفت: ما به توافق خوب و دست‌یافتنی بسیار نزدیک هستیم. 

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: این طرف‌های غربی هستند که باید ابتکار و انعطاف واقعی خود را به تصویر بکشند و آنها هستند که می‌توانند تعیین کنند که مذاکرات وین در چند روز آینده به نتیجه خواهد رسید یا در چند هفته آینده!

جدیدترین ارزیابی اولیانوف از روند مذاکرات وین

همچنین میخائیل اولیانوف، سفیر دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین که ریاست هیأت نمایندگی این کشور در مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین را بر عهده دارد در مصاحبه‌ای با «ایتارتاس» ارزیابی خود از آخرین وضعیت این گفت‌وگوها را ارائه کرد.

اولیانوف امروز جمعه (۲۹ بهمن‌ماه) در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایتارتاس گفته مذاکرات وین در «مرحله نهایی» قرار دارد و احتمال اینکه تا پایان سال جاری (میلادی) میان طرف‌ها توافق حاصل شود، زیاد است.

ایتارتاس به نقل از این مقام روسیه نوشت: «گفت‌وگوهای وین در مرحله نهایی است. شانس واقعی وجود دارد که این مذاکرات به نتیجه‌ برسند و این چیزی است که طی این چندین ماه تلاش، مدنظر بوده است.»

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=5897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.