• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

اظهارات جنجالی تازه سفیر روسیه در تهران: حجاب و ممنوعیت مشروب مانع سفر شهروندان روس به ایران است

  • کد خبر : 7382
  • 05 می 2022 - 10:27
اظهارات جنجالی تازه سفیر روسیه در تهران: حجاب و ممنوعیت مشروب مانع سفر شهروندان روس به ایران است

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴ به نقل از انتخاب، سفیر روسیه در تهران می‌گوید که حجاب اجباری و ممنوعیت مشروبات الکلی در ایران دو مانع عمده برای سفر شهروندان روس به این کشور است. لوان جاگاریان در مصاحبه‌ای با روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، به ستایش از دیدنی‌های ایران و مناطق گردشگری آن پرداخت اما اذعان داشت […]

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴ به نقل از انتخاب، سفیر روسیه در تهران می‌گوید که حجاب اجباری و ممنوعیت مشروبات الکلی در ایران دو مانع عمده برای سفر شهروندان روس به این کشور است.

لوان جاگاریان در مصاحبه‌ای با روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، به ستایش از دیدنی‌های ایران و مناطق گردشگری آن پرداخت اما اذعان داشت که شهروندان روسیه سفر به تایلند، امارات متحده عربی، ترکیه و دیگر کشورها را ترجیح می‌دهند.

وی اظهار داشت: «من بارها و با صراحت به ایرانی ها گفته‌ام که دو مسئله عمده مانع ورود شهروندان روس و نه تنها گردشگران به ایران می‌شود. یکی مسئله دستورالعمل پوشش زنان است که امروزه حجاب حتی در گرما در همه جای این کشور، اجباری است و دیگری اینکه مشروبات الکلی ممنوع است.»

به گفته او، شهروندان روسیه در سفر به کشورهای دیگر «با این مشکلات مواجه نیستند» و هر چند که «دیدنی‌های ایران بسیار زیاد است، [نظیر] پاسارگاد، شیراز و اصفهان»، اما «هرگز گردشگران روس زیادی به ایران نیامده‌اند».

آقای جاگاریان در انتهای سخنان خود ابراز امیدواری کرده که گردشگران روسی «به کشورهای غیردوست سفر نکنند و در آنجا ارز خرج نکنند، [بلکه] این کار را منحصرا در کشورهای دوست روسیه انجام دهند».

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=7382

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.