• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

نماینده ایران: آژانس هیچگونه دسترسی به اطلاعات حافظه دوربین های نصب شده در نطنز ندارد

  • کد خبر : 7149
  • 14 آوریل 2022 - 17:42
نماینده ایران: آژانس هیچگونه دسترسی به اطلاعات حافظه دوربین های نصب شده در نطنز ندارد

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴، در پی انتشار گزارش جدید مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد راستی آزمایی اجرای برجام، «محمدرضا غائبی» سرپرست نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان های بین المللی در وین در اظهاراتی گفت: این یک گزارش بروزرسانی فنی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در زمینه نظارت بر اجرای […]

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴، در پی انتشار گزارش جدید مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد راستی آزمایی اجرای برجام، «محمدرضا غائبی» سرپرست نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان های بین المللی در وین در اظهاراتی گفت: این یک گزارش بروزرسانی فنی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در زمینه نظارت بر اجرای برجام وفق قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است که آخرین تحولات و همچنین اطلاعات فنی جدید در ارتباط با فعالیت های هسته‌ای ایران را به اطلاع اعضای این سازمان می‌رساند.

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴، خبرگزاری رویترز روز پنج‌شنبه، ۲۵ فروردین، بر اساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از آغاز به کار یک سایت جدید ساخت سانتریفیوژ در نطنز در استان اصفهان خبر داد.

رویترز روز پنج‌شنبه نوشت که مدیریت آژانس در یک «گزارش محرمانه» که به رویت این خبرگزاری هم رسیده به اعضای خود خبر راه‌اندازی این سایت را اعلام کرده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیشتر در روز چهارشنبه، ۱۷ فروردین، اعلام کرده بود که ایران تمام دستگاه‌های ساخت قطعات سانتریفیوژ خود را از کارگاه مربوطه در کرج به سایتی بزرگ‌تر در نظنز منتقل کرده است.

در آن زمان آژانس به محل این سایت جدید اشاره نکرده بود و در گزارش جدید هم به نوشته رویترز به مکان دقیق این سایت سانتریفیوژسازی جدید اشاره نشده است.

حال بر اساس این گزارش جدید خبرگزاری رویترز می‌گوید که پس از انتقال تمام تاسیسات به محلی در نطنز، روز ۲۳ فروردین آژانس «کار نصب دوربین‌های نظارتی خود را به اتمام رسانده و مهر و موم ماشین‌ها را برداشته است».

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=7149

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.