• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

دیکتاتور روسیه: عملیات در اوکراین، تا بازگشت زندگی عادی به دونباس ادامه دارد

  • کد خبر : 7267
  • 20 آوریل 2022 - 21:44
دیکتاتور روسیه: عملیات در اوکراین، تا بازگشت زندگی عادی به دونباس ادامه دارد

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴ به نقل از فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) از تداوم عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین تا زمان بازگشت زندگی عادی به منطقه دونباس خبر داد. پوتین طی سخنانی در این‌باره گفت: «فاجعه در دونباس و اقدامات تروریستی ما را مجبور کرد برای کمک به هموطنان خود […]

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴ به نقل از فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) از تداوم عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین تا زمان بازگشت زندگی عادی به منطقه دونباس خبر داد.

پوتین طی سخنانی در این‌باره گفت: «فاجعه در دونباس و اقدامات تروریستی ما را مجبور کرد برای کمک به هموطنان خود در لوهانسک و دونتسک عملیات نظامی خود را آغاز کنیم».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی با بیان اینکه عملیات نظامی روسیه تا تامین امنیت کامل برای ساکنان لوهانسک و دونتسک ادامه خواهد داشت، ابراز اطمینان کرد که «به لطف روسیه، صلح به دونباس باز می‌گردد».

رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه وضعیت دونتسک و لوهانسک در سال‌های گذشته بدتر شده و شهروندان آنجا در شرایط سختی زندگی می‌کنند، از اینکه ساکنان دونباس در هشت سال گذشته از بمباران‌ها و گلوله‌باران ارتش اوکراین رنج می بردند، ابراز تاسف کرد.

بر اساس این گزارش، پوتین وعده داد که روسیه به طور مداوم برای حفاظت از ساکنان دونتسک و لوهانسک عمل خواهد کرد و تضمین می‌کند که صلح در دونباس برقرار خواهد شد.

پیش از این، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین با اشاره به تحویل پیش‌نویس سندی روشن توسط مسکو به کی‌یف، گفت توپ اکنون در زمین اوکراین است.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=7267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.