• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

امام جمعه اصفهان: یهودیان شاید به درد جاسوسی بخورند یا پول درآوردن را خوب بلد باشند، اما خنگ هستند!

  • کد خبر : 7338
  • 29 آوریل 2022 - 17:24
امام جمعه اصفهان: یهودیان شاید به درد جاسوسی بخورند یا پول درآوردن را خوب بلد باشند، اما خنگ هستند!

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴، سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امروز ۹ اردیبهشت در خطبه‌های عبادی- سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان که پس از راهپیمایی روز قدس در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد، با تاکید بر وضع نامناسب مردم به خصوص اجاره نشین‌ها در جامعه، اظهار کرد: نباید این طور نباشد که سال به سال روی اجاره‌ها […]

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴، سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امروز ۹ اردیبهشت در خطبه‌های عبادی- سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان که پس از راهپیمایی روز قدس در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد، با تاکید بر وضع نامناسب مردم به خصوص اجاره نشین‌ها در جامعه، اظهار کرد: نباید این طور نباشد که سال به سال روی اجاره‌ها بگذارید، آن هم با این بهانه که وضع بازار این‌طور است.

وی ادامه داد: درست است که گفته می‌شود از اموال خود بهترین را هدیه بدهید، اما راه دیگری‌ هم است، مثلا اینکه اسراف نکنید و به کسانی که نیازمند هستند، کمک کنید.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سبک زندگی برخی در جامعه خاطر نشان کرد: افرادی را داریم که هر سال اقلام مختلف خانه‌هایشان را عوض می‌کنند، کاش جایی را اعلام کنند، تا مردم جنس‌های خود را در آن محل تعویض و در اختیار نیازمندان قرار دهند، با این کار می‌شود جمعی را صاحب وسایل زندگی‌ کرد.

طباطبایی‌نژاد سپس مناسبت‌های تقویمی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: دهم اردیبهشت سال ۶۱ آغاز عملیات بیت المقدس بود که بعد از طی مراحلی این عملیات در سوم خرداد به آزادی خرمشهر منجر شد، همچنین یازدهم اردیبهشت روز جهانی‌ کارگر است و می‌دانیم که اسلام برای کارگران اهمیت ویژه ای قائل است.

وی ضمن گرامی داشت مقام معلم به مناسبت شهادت شهید مطهری که شهید مبارزه با صهیونیسم جهانی بود، به واکاوی یک عقیده تاریخی درباره اسرائیل پرداخت و گفت: این تحلیل سیاسی اشتباه غالبا انجام می‌شود که اسرائیل، آمریکا و غرب را هدایت می‌کند، اما این غلط است، چون اسرائیلی‌ها به جز قوم پیامبرشان، جزو خنگ‌ترین قوم‌های عالم هستند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد : آمریکایی‌ها از یهودیان استفاده می‌کنند، گولشان می‌زنند و پول و جان آنها را می‌گیرند، شاید به درد جاسوسی بخورند یا پول درآوردن را خوب بلد باشند، اما خنگ هستند، کما اینکه همین آمریکا و غرب مسئله کوره‌های آدم‌سوزی یهود را به راه انداختند مسئله‌ای که همین الان هم جرات گفتن آن را ندارند.

وی با اعتقاد به اینکه یهودیان سیاست‌مدار نیستند، به نقل قول‌های متعدد قرآن در توصیف خدانشناسی قوم یهود اشاره و تصریح کرد: موسی(ع) طبق داستان صریح و مسلم قرآن، قوم یهود را از عذاب فرعونیان نجات داد، اما قوم یهود پس از آسایش رو به او گفتند که چرا برایشان خدایی از بت‌ها نمی‌آورد، و اظهار کردند که موسی‌(ع) با خدای خودش به جنگ دشمن برود و آنها می‌مانند که خدا به سبب این قدر ناشناسی آنها را سال‌ها در بیابان آواره کرد.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به قبول فرزندی عُذیر برای خدا توسط قوم یهود مانند مسیح در نظر نصاری، تاکید کرد: در قرآن که به همه اقوام احترام گذاشته شده، قوم یهود مورد نفرین قرار گرفته‌اند، اما این قوم در تمام تاریخ شکست خورده و خواهند خورد.

وی با اشاره به آیات قرآن خطاب به پیامبر درباره یهود و نصاری گفت: خدا به پیامبر(ص) می‌فرماید یهود و نصاری هرگز از تو و امت تو راضی نمی‌شوند، تا زمانی‌که دست از دین خود برداشته و در ملت آنها وارد شوید پس به آنها بگویید که هدایت برای ما است و در جای دیگری می‌گوید مسلمانان بدانید که  در عالم دشمنی دشمن‌تر و بت‌پرست‌تر  از یهود و  پیدا نمی‌کنید، انها که حالا مدعی ابنا الله و خلیل الله هستند، اما کسی نیست از آنها بپرسد که با این همه چرا از عذاب خدا و مرگ می‌ترسند؟ لعنت خدا بر آنها باد، چون جمع خبیثی هستند.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=7338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.