• امروز : دوشنبه - ۲۷ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 15 April - 2024
5

رئیسی: ارزش ۴۵ هزار تومان یارانه امروز به ۷ تومان رسیده/ یک رسانه اقتصادی: ارزش یارانه ۴۳۰۰ تومان شده!

  • کد خبر : 6827
  • 01 آوریل 2022 - 15:49
رئیسی:  ارزش ۴۵ هزار تومان یارانه امروز به ۷ تومان رسیده/ یک رسانه اقتصادی: ارزش یارانه ۴۳۰۰ تومان شده!

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴، سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری خراسان رضوی گفت: هیچ دستگاه اداری در کشور حق ندارد نسبت به تولیدات فناورانه داخلی بی‌توجه باشد و اگر تولیدات فناورانه در کشور موجود باشد نباید به‌سراغ واردات رفت. رییس جمهور گفت: رشد اقتصادی باید محقق شود تا ارزش پول ملی و قدرت خرید افزایش یابد، […]

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴، سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری خراسان رضوی گفت: هیچ دستگاه اداری در کشور حق ندارد نسبت به تولیدات فناورانه داخلی بی‌توجه باشد و اگر تولیدات فناورانه در کشور موجود باشد نباید به‌سراغ واردات رفت.

رییس جمهور گفت: رشد اقتصادی باید محقق شود تا ارزش پول ملی و قدرت خرید افزایش یابد، ارزش ۴۵ هزار تومان یارانه دیروز امروز به هفت تومان رسیده است و اگر ارزش پول ملی بالا نرود هر چه حقوق را افزایش دهیم در عمل نتیجه نخواهد داشت.

وی تصریح کرد:  اگر ما جلوی واردات بی رویه را گرفتیم و به تولید فناورانه داخل میدان دادیم باید قیمت گذاری را کنترل کنیم تا به مردم اجحاف نشود.

رئیسی افزود: کار تولیدی باید با قوت دنبال شود، شعار مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۱ چراغ راهی برای توسعه کشور است و باید مورد تاکید باشد.

این اظهارات رئیسی در حالی است که اقتصاد آنلاین  می‌گوید بررسی تورم سال های گذشته و اعمال آن بر روی یارانه نقدی نشانگر این است که یارانه نقدی حتی کاهش بیشتری داشته و یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی سال ۸۹ در حال حاضر ارزشی حدود ۴۳۰۰ تومان دارد.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=6827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.