• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4

دو بریتانیایی اسیر شده در اوکراین به تلویزیون دولتی روسیه آورده شدند و درخواست معاوضه با مدودچوک را کردند/ در مقابل مدودچوک در تلویزیون اوکراین ظاهر شد و از پوتین درخواست کرد که او را با مدافعان و مردم اسیر شده در ماریوپول معاوضه کند

  • کد خبر : 7230
  • 18 آوریل 2022 - 16:50
دو بریتانیایی اسیر شده در اوکراین به تلویزیون دولتی روسیه آورده شدند و درخواست معاوضه با مدودچوک را کردند/ در مقابل مدودچوک در تلویزیون اوکراین ظاهر شد و از پوتین درخواست کرد که او را با مدافعان و مردم اسیر شده در ماریوپول معاوضه کند

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴ به نقل از رویترز، دو جنگجوی انگلیسی که در اوکراین توسط نیروهای روسی اسیر شده بودند، روز دوشنبه در تلویزیون دولتی روسیه ظاهر شدند و درخواست کردند با یک سیاستمدار طرفدار روسیه که در بازداشت مقامات اوکراینی هستند مبادله شوند. مشخص نبود که این دو مرد – شان پینر و […]

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴ به نقل از رویترز، دو جنگجوی انگلیسی که در اوکراین توسط نیروهای روسی اسیر شده بودند، روز دوشنبه در تلویزیون دولتی روسیه ظاهر شدند و درخواست کردند با یک سیاستمدار طرفدار روسیه که در بازداشت مقامات اوکراینی هستند مبادله شوند.

مشخص نبود که این دو مرد – شان پینر و آیدن آسلین – چقدر آزادانه می توانستند صحبت کنند. هر دو پس از صحبت‌های مرد ناشناس به طور جداگانه صحبت کردند. این فیلم از شبکه تلویزیونی دولتی روسیا ۲۴ پخش شد.

این دو مرد از بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا خواستند تا در ازای آزادی  ویکتور مدودچوک، سیاستمدار اوکراینی طرفدار روسیه، آنها را به خانه بازگرداند.؛ او در ویدئویی که تقریباً در همان زمان در روز دوشنبه توسط سرویس اطلاعاتی اوکراین SBU منتشر شد، نشان داده شد، درخواست معاوضه کرد.

مدودچوک از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و ولودیمر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، درخواست کرد که وی را با مدافعان شهر ماریوپل که اسیر شده‌اند و غیرنظامیانی که اجازه خروج از این شهر را ندارند معاوضه شود.

پینر و آسلین که هر دو در طرف اوکراینی در ماریوپل که اکنون تقریباً به طور کامل تحت کنترل روسیه است، می‌جنگیدند.

مرد ناشناس که در تلویزیون دولتی روسیه نشان داده شد، در حال نشان دادن ویدئویی در تلفن همراه خود به این دو بریتانیایی بود که در آن اوکسانا همسر مدودچوک درخواست می‌کرد که تا آخر هفته همسرش با این دو تبعه بریتانیایی مبادله شود.

سه روز پس از آنکه روسیه در ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کند، اوکراین اعلام کرد که مدودچوک از حبس خانگی فرار کرده است. او در ماه مه ۲۰۲۱ در حبس خانگی قرار گرفت و به خیانت بزرگ و بعداً به کمک به تروریسم متهم شد.

این شخصیت طرفدار روسیه که می‌گوید پوتین پدرخوانده دخترش است، اتهامات خود را رد کرده است.

پینر که خسته و عصبی به نظر می رسید پس از نمایش ویدئو گفت: “من شرایط را درک می کنم.”

او گفت: “من می خواهم از دولت درخواست کنم که مرا به خانه بازگرداند، دوست دارم دوباره همسرم را ببینم.”

او گفت: “ما به دنبال این هستیم که خودم و آیدن آسلین را با آقای مدودچوک معاوضه کنید. بدیهی است که من واقعا از کمک شما در این زمینه قدردانی می کنم.”

سپس مرد ناشناس در حال صحبت با آسلین نشان داده شد که روی صندلی نشسته بود و تی شرتی پوشیده بود که بر روی آن نشان گردان راست افراطی اوکراینی آزوف وجود داشت.

آسلین که همچنین عصبی به نظر می رسید گفت: “من فکر می کنم که بوریس باید به صحبت های اوکسانا (همسر مدودچوک) گوش دهد و اگر بوریس جانسون واقعاً همانطور که می گوید به شهروندان بریتانیا اهمیت می دهد، کمک خواهد کرد.»

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=7230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.