• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

فیفا: روند حضور زنان ایرانی در ورزشگاه‌ها باید ادامه پیدا کند، به گونه‌ای که این روند برگشت‌ناپذیر باشد/ وزیر کشور: دو کافی‌نت ۲۷ هزار بلیط تقلبی فروختند/ عامل انتشار گاز اشک‌آور مشخص نیست

  • کد خبر : 6792
  • 31 مارس 2022 - 1:42
فیفا: روند حضور زنان ایرانی در ورزشگاه‌ها باید ادامه پیدا کند، به گونه‌ای که این روند برگشت‌ناپذیر باشد/ وزیر کشور: دو کافی‌نت ۲۷ هزار بلیط تقلبی فروختند/ عامل انتشار گاز اشک‌آور مشخص نیست

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴، فیفا در پاسخی کتبی به یک خبرنگار در خصوص حوادث بازی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد نوشت: «فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا در جریان خبرهای مربوط به جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه امام رضا مشهد قرار گرفته و از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست اطلاعات بیشتر کرده […]

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴، فیفا در پاسخی کتبی به یک خبرنگار در خصوص حوادث بازی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد نوشت:

«فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا در جریان خبرهای مربوط به جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه امام رضا مشهد قرار گرفته و از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست اطلاعات بیشتر کرده است.

موضع فیفا در مورد حضور زنان در مسابقات فوتبال در ایران روشن است: پیشرفت تاریخی به‌دست آمده است- همان‌طور که به عنوان مثال در اکتبر ۲۰۱۹ هزاران زن اجازه یافتند که برای نخستین بار ظرف ۴۰ سال در ورزشگاه حضور پیدا کنند، و اخیرا نیز در ماه ژانویه برخی از زنان دوباره اجازه حضور در یک بازی فیفا پیدا کردند؛ فیفا انتظار دارد که این روند ادامه پیدا کند، به گونه‌ای که این روند برگشت‌ناپذیر باشد»

سخنگوی فدراسیون فوتبال: تعلیق نمی‌شویم

در همین حال، سخنگوی فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه گفت خطر تعلیق، فوتبال ایران را تهدید نمی‌کند زیرا به ادعای وی، ناظر فیفا که در بازی ایران با لبنان حاضر بود درباره «شرایط فوتبال ایران توجیه بود».

احسان اصولی که با تلویزیون دولتی ایران مصاحبه ‌می‌کرد، گفت که با توجه به گزارش ناظر فیفا «تاکنون هیچ نکته و تماسی نداشتیم. ناظر بازی توجیه بوده و به امید خدا هیچ اتفاقی نمی‌افتد».

او ادعاهای قبلی خود در مورد فروش «بلیط تقلبی» به هواداران تیم ملی فوتبال ایران را تکرار کرد و گفت که «از حجم بلیت‌های جعلی با وجود اخطارهای داده شده غافلگیر شدیم».

آقای اصولی با بیان این‌که «قطعا با این موضوع برخورد می‌شود»، گفته که «بابت این قصه مدعی هستیم. دست عده‌ای خانم یا آقا بلیت‌هایی با قیمت‌های عجیب و غریب داده شده است».

سردار احمد وحیدی، وزیر کشور، نیز که از سوی رئیس‌جمهوری مامور رسیدگی به اتفاقات حاشیه‌ای این بازی شده است، گفت که «۲۷ هزار بلیت تقلبی» فروخته شده است.

او به صداوسیما گفت که «دو کافی‌نت اقدام به فروش ۲۷ هزار بلیت تقلبی بازی تیم ملی فوتبال ایران کرده بودند در حالی که فقط ۱۰ هزار نفر مجاز به تماشای بازی بودند».

وزیر کشور در عین حال وعده داد که بررسی‌ها در مورد حواشی این بازی ظرف یک یا دو روز آینده مشخص می‌شود و در موضوع گاز اشک‌آور نیز «عامل انتشاردهنده هنوز مشخص نشده است».

 

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=6792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.