• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

فرماندار مشهد: عدم حضور بانوان یک تصمیم ملی بود نه استانی

  • کد خبر : 6766
  • 30 مارس 2022 - 17:46
فرماندار مشهد: عدم حضور بانوان یک تصمیم ملی بود نه استانی

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴ به نقل از ایسنا، فرماندار مشهد گفت: تمام تصمیمات، تصمیمات ملی بود و برای همه حوزه‌ها با نظر ملی تصمیم گرفتیم و کسی در استان تصمیمی در این خصوص نگرفته است. محسن داوری ظهر امروز در نشست خبری در خصوص دیدار روز گذشته تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان که در ورزشگاه […]

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴ به نقل از ایسنا، فرماندار مشهد گفت: تمام تصمیمات، تصمیمات ملی بود و برای همه حوزه‌ها با نظر ملی تصمیم گرفتیم و کسی در استان تصمیمی در این خصوص نگرفته است.

محسن داوری ظهر امروز در نشست خبری در خصوص دیدار روز گذشته تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان که در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اتفاق خوب و بسیار ارزشمندی دیروز در شهر ما افتاد و آن هم برگزاری یک مسابقه بین المللی بین دو کشور مسلمان و دوست در دور مقدماتی جام‌جهانی بود، برای اولین بار در تاریخ ایران این اتفاق افتاد که اینچنین بازی ای در غیر پایتخت برگزار شود. این یک رهاورد بسیار ارزشمند بود؛ باید از تمام کسانی که این ظرفیت را ایجاد کردند تشکر کنیم. زیرساخت های لازم مهیا شد و مشهد برای این بازی انتخاب شد.

وی افزود: از ابتدا که استارت این واقعه خورد، به دلیل تصمیم آن زمانِ ستاد ملی کرونا  بنا بر این بود که تمام بازی ها بدون تماشاچی برگزار شود، اما سپس به دلیل بهبود در شرایط کرونایی، به این نتیجه رسیدیم که مردم را از این واقعه بسیار خوب محروم نکنیم و باوجود اینکه دیر هنگام بود، تلاش کردیم فرصتی را ایجاد کنیم تا هموطنان بتوانند این مسابقه را در ورزشگاه بببینند؛ چون بازی بین المللی بود، باید در عرصه ملی تصمیم گیری می‌شد و بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا یک سوم ورزشگاه به تماشاچی اختصاص یابد که سپس تا۵۰درصد ارتقا یافت.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ۸۰۰۰ بلیت به فروش رسید که برای این ۸۰۰۰ بلیط، ۱۳۰ هزار نفر برای خرید بلیت به سایت مراجعه کرده بودند. ۸۰۰۰ بلیت صادر شد و زمینه حضور تماشاچیان در ورزشگاه فراهم شد. در روز بازی ما با استقبال بیش از اندازه مردم مواجه شدیم که در اطراف ورزشگاه تجمع کردند. عده‌ای بلیت داشتند، برخی نداشتند، عده‌ای هم بلیت هایی داشتند که از مجرای رسمی صادر نشده بود؛ تصمیم گرفتیم تا می‌توانیم ظرفیت ورزشگاه را افزایش بدهیم. ما نمی‌توانستیم کل ورزشگاه را از تماشاچی پر کنیم چون هم کرونا بود هم AFC ایراد می‌گرفت؛ با تدبیر ما حدود ۲۳ هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

داوری گفت: بخشی از بلیت‌ها توسط سایت‌های غیر معتبر توزیع شده بودو تقلبی بود و هولوگرام نداشت و هموطنان از این سایت ها بلیت تهیه کرده بودند. سرنخ‌هایی از این سایت‌ها به دست آمده و قطعا برخورد خواهد شد. تعدادی هم که بلیت داشتند به دلیل تکمیل شدن ظرفیت، نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و با مراجعه به اداره کل ورزش و جوانان، پولشان برگردانده خواهد شد. تعدادی هم در اطراف استادیوم تجمع کردند و تلاش کردند وارد ورزشگاه بشوند که مشاهده کردند امکان ورود نیست و با شدت اصرار بر ورود داشتند که با سعه صدر مامورین انتظامی به آرامش دعوت شدند که یک سری حواشی اتفاق افتاد. در حال بازبینی صحنه‌ها هستیم و اگر اقدامی خلاف قانون باشد، برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: اگر کسی سوء استفاده کرده و بلیتی را خارج از شبکه رسمی به مردم فروخته است، شناسایی خواهد شد و با شدت برخورد خواهد شد و پول‌ها برگردانده خواهد شد و اگر هم تعرضی صورت گرفته عوامل شناخته خواهند شد.

فرماندار مشهد در خصوص ورود زنان به ورزشگاه گفت: تمام تصمیمات، تصمیمات ملی بود و برای همه حوزه ها با نظر ملی تصمیم گرفتیم و کسی در استان تصمیمی در این خصوص نگرفته و همه چیز با مرکز بود. ما بیشتر از ظرفیت افراد را به ورزشگاه راه دادیم و در مورد کسانی که مازاد بر ظرفیت بودند، نتوانستیم تکریم کنیم.

داوری با بیان این مطلب که نقاط قوت این بازی به مراتب بیشتر از حواشی آن بود، افزود: برگزاری بازی تیم‌ملی فوتبال، اتفاق بزرگی بود که در مشهد رخ داد، اما شأن بالای مردم ما ایجاب می‌کرد که ما آنان را تکریم کنیم و از تمام آنان در ورزشگاه پذیرا باشیم. من از تمام کسانی که به استادیوم آمدند و نتوانستند وارد شوند یا به سختی وارد شدند، عذر خواهی می‌کنم و شرمنده آنان هستیم، ان‌شاءالله در مسابقات بعدی جبران خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=6766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.