• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

‎مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی می‌گوید این اداره کل به بزرگترین شبکه جاسوسی اسرائیل ضربه زده است

  • کد خبر : 6375
  • 13 مارس 2022 - 11:35
‎مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی می‌گوید این اداره کل به بزرگترین شبکه جاسوسی اسرائیل ضربه زده است

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴ به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی در  نشست خبری با اصحاب رسانه از وارد کردن ضربات سنگین به بزرگترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی طی یک ماه گذشته در آذربایجان‌غربی خبر داد. وی گفت: این شبکه جاسوسی با اجیر کردن اراذل اوباش در تلاش بود تا اقدامات خرابکارانه‌ای در داخل […]

به گزارش آژانس خبری مبین۲۴ به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی در  نشست خبری با اصحاب رسانه از وارد کردن ضربات سنگین به بزرگترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی طی یک ماه گذشته در آذربایجان‌غربی خبر داد.

وی گفت: این شبکه جاسوسی با اجیر کردن اراذل اوباش در تلاش بود تا اقدامات خرابکارانه‌ای در داخل خاک ایران داشته باشد که با هوشیاری نیروهای امنیتی، این تهدیدات خنثی و ضربه لازم به شبکه وارد شد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی ادامه داد: اراذل اوباش اجیر شده توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در این شبکه صرفا بخاطر پول جذب آن شده و قصد خرابکاری داشتند.

وی با اعلام اینکه آذربایجان‌غربی استانی برتر در بحث مقابله با اراذل اوباش است، عنوان کرد: پیش‌تر نیز اعلام کرده‌ایم اراذل اوباش و آنهایی که امنیت مردم و جامعه را تهدید می‌کنند یا باید بمیرند، یا مجروح و یا تسلیم قانون شوند.

این مقام امنیتی تأکید کرد: منظور ما از اراذل اوباش فقط مختص معنای عام آن یعنی برهم زنندگان نظم عمومی و مامنی در جامعه نیست بلکه افرادی را که در مباحث اقتصادی، مرزی، سیاسی و امنیتی تهدید کنده جامعه باشند و مردم را دچار استرس کنند، اراذل اوباش تلقی می‌کنیم.

وی محور اقدامات وزارت اطلاعات را فساد ستیزی، ظلم ستیزی و تبعیض ستیزی عنوان کرد و گفت: حفظ امنیت و منافع ملی برای ما اولویت بالایی دارد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش رسانه‌ها در مدیریت افکار عمومی اظهار کرد: رسانه‌ها باید با شفاف سازی و ورود کارشناسی خود به مباحث، اجازه سوء استفاده را به بیگانگان ندهند.

وی در ادامه توضیحاتی در رابطه با برجام ارائه داد و افزود: خط قرمزهایی از طرف ایران در رابطه با برجام مطرح است که امیدواریم به جمع بندی مثبتی برسد؛ اما باید اعلام کنیم که تامین منافع ملی برای تیم مذاکره کننده در اولویت قرار دارد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی یادآور شد: دولت حرکت چرخ‌های اقتصادی کشور را به برجام گره نزده و در همین شرایط سخت تحریمی نیز صادرات نفت انجام می‌شود البته در حاشیه برجام گشایش‌هایی اتفاق افتاده که باید آرام آرام در زندگی و معیشت مردم نمایان شود.

وی در رابطه با پرونده‌های نخلفات برخی مدیریت شهری در این استان نیز ابراز کرد: این پرونده دوره دادرسی خود را طی می‌کند و همزمان در دادگاه نیز پیگیری می‌شود.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی افزود: البته اینکه افرادی در این پرونده با وثیقه آزاد هستند، دلیل بر محکومیت آنها نیست و روند دادگاه باید طی شود.

وی تاکید کرد: دستگیری مرتبطین با این پرونده‌ها طی روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

این مقام امنیتی در رابطه با تیم‌داری حوزه ورزش توسط شهرداری ارومیه و هزینه از بیت‌المال برای این بخش افزود: تاکنون میلیاردها تومان برای باشگاه والیبال شهرداری ارومیه هزینه شده که هیچ دستاوردی برای آنها نداشته است؛ آیا این حیف و میل کردن بیت المال نیست.

وی ادامه داد: بهتر نبود این هزینه برای تسریع در خدمات‌رسانی به مردم انجام شود و بخش خصوصی برای حمایت از ورزش به عرصه بیاید.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت امام زمان (عج) به مردم این نوید را داد که طی روزهای آینده دستاوردی عظیم از اقدامات سربازان گمنام از طریق رسانه‌های ملی منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=6375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.