• امروز : جمعه - ۲۴ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 12 April - 2024
2

پیام رئیسی به شی جین پینگ: خرسندم آغاز سال نو با اجرایی‌شدن برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله مصادف شد

  • کد خبر : 5410
  • 02 فوریه 2022 - 2:28
پیام رئیسی به شی جین پینگ: خرسندم آغاز سال نو با اجرایی‌شدن برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله مصادف شد

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از پاد، سید ابراهیم رئیسی در پیامی به «شی جین پینگ» رییس‌جمهوری خلق چین نوشت: فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی را به جناب‌عالی و مردم سرافراز جمهوری خلق چین صمیمانه تبریک می‌گویم. در پیام رییس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران آمده است: خرسندم که در آغاز سال جدید، روابط دو ملت […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از پاد، سید ابراهیم رئیسی در پیامی به «شی جین پینگ» رییس‌جمهوری خلق چین نوشت: فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی را به جناب‌عالی و مردم سرافراز جمهوری خلق چین صمیمانه تبریک می‌گویم.

در پیام رییس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران آمده است: خرسندم که در آغاز سال جدید، روابط دو ملت وارد دومین پنجاه سال روابط دیپلماتیک و با اعلام اجرایی شدن برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله مصادف شده است. امیدوارم در پرتو اعتماد متقابل سیاسی ایجاد شده و تشریک مساعی با جناب‌عالی، شاهد توسعه و تعمیق همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی در تمامی زمینه‌ها به‌خصوص منافع مشترک کشورهای در حال توسعه باشیم.

رئیسی با آرزوی سلامتی و موفقیت، سعادت و بهروزی برای رییس‌جمهور و ملت دوست جمهوری خلق چین نوشت: بی‌شک، با رهبری داهیانه جناب‌عالی، در سال جاری جهان شاهد برگزاری موفقیت‌آمیز المپیک زمستانی پکن خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=5410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.