• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

شافعی: آماده کناره‌گیری از ریاست اتاق بازرگانی هستم

  • کد خبر : 5944
  • 20 فوریه 2022 - 12:15
شافعی: آماده کناره‌گیری از ریاست اتاق بازرگانی هستم

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از ایلنا، غلامحسین شافعی در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: ما در هیئت رئیسه مشروعیت خود را از هیئت نمایندگان می‌دانیم. من در اظهاراتم‌ در یک جلسه خصوصی مسائلی را مطرح کردم تا هشداری نسبت به ضعف‌ها باشد. وی افزود: اگر شیوه رایج این باشد که برای […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از ایلنا، غلامحسین شافعی در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: ما در هیئت رئیسه مشروعیت خود را از هیئت نمایندگان می‌دانیم. من در اظهاراتم‌ در یک جلسه خصوصی مسائلی را مطرح کردم تا هشداری نسبت به ضعف‌ها باشد.

وی افزود: اگر شیوه رایج این باشد که برای برخورد با من بخواهند با حیثیت و جایگاه اتاق برخورد کنند و نقش‌های بزرگ را در همراهی با نظام، دولت و مجلس، ارائه مشورت‌های جدی به رهبری و سران قوا و دستگاه‌های کلیدی سیاست‌گذار اقتصادی و نقش مشورتی آن را در نظام و کارهای عظیم تحقیقاتی، اجتماعی و انتشاراتی آن را نادیده بگیرند و با اتاق تسویه حساب صورت بگیرد. و همانطور که در بسیاری از رسانه‌ها به این موضوع پرداخته شد که من باعث شدم به اتاق بازرگانی لطمه وارد شود،  از همین روی در جهت حفظ کیان اتاق و اعتبار فعالان اقتصادی دارای شرافت حرفه‌ای، عاشق و فداکار برای این مرز و بوم آماده کناره گیری از این سمت هستم.

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: تا آخرین لحظه حضور نهایت تلاش خود را برای خدمت به بخش‌ خصوصی و اقتصاد کشور همچنان به کار خواهم بست.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=5944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.