• امروز : جمعه - ۲۴ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 12 April - 2024
4

حضورِ اعضای کرونایی در جلسه شورای شهر مشهد!

  • کد خبر : 5446
  • 03 فوریه 2022 - 14:37
حضورِ اعضای کرونایی در جلسه شورای شهر مشهد!

به گزارش مبین۲۴ به نقل از خبرآنلاین، بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در حالی برگزار شد که برخی از اعضا به سایرین بابت حضورشان در حالی که تست کویید آن‌ها مثبت بوده، تذکر دادند! در این جلسه ناصحی، نایب رئیس شورای شهر مشهد اظهار کرد: متاسفانه آمار مبتلایان به سویه جدید […]

به گزارش مبین۲۴ به نقل از خبرآنلاین، بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در حالی برگزار شد که برخی از اعضا به سایرین بابت حضورشان در حالی که تست کویید آن‌ها مثبت بوده، تذکر دادند!

در این جلسه ناصحی، نایب رئیس شورای شهر مشهد اظهار کرد: متاسفانه آمار مبتلایان به سویه جدید کرونا درحال افزایش بوده و از عموم شهروندان عزیز مشهدی تقاضا داریم که با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، مانع از وخیم‌تر شدن شرایط شوند.

پس از این صحبت، «غلامحسین صاحبی»، عضو شورای شهر مشهد در تذکری به ناصحی گفت: جنابعالی با توجه به مثبت بودن کرونا در جلسه حضور دارید و از حدود ۶ نفر دیگر از اعضاء مبتلا به کرونا خواستید در جلسه حضور داشته باشند تا جلسه رسمیت داشته باشد.

وی  افزود: متاسفانه این حرکت شما با صحبت‌هایتان یکی نیست که مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند چون خودتان بیماری را به جلسه آورده‌اید.

مهدی ناصحی، نایب رئیس شورای شهر مشهد بدون پاسخ به تذکر این عضو شورای شهر به برگزاری جلسه ادامه داد.

با این حال این پایان ماجرا نبود چرا منصوریان رئیس کمیسیون فرهنگی شورا رسماً اعلام کرد که «حال خوشی ندارم و حضور در جلسه شورا را جهاد میدانم!»

در ادامه کریمدادی یکی دیگر از اعضا خطاب به منصوریان گفت: «اینکه شما با حال ناخوش به صحن آمدید توجیه ندارد. ما از طرفی از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند اما خودمان خلاف شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عمل می کنیم و این کار را جهاد میدانیم.»

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=5446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.