• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

انگلیس دیدار تروئیکا با مذاکره‌کننده ارشد ایران در وین را مفید خواند

  • کد خبر : 5710
  • 11 فوریه 2022 - 1:20
انگلیس دیدار تروئیکا با مذاکره‌کننده ارشد ایران در وین را مفید خواند

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از ایرنا، «اشتفنی القاق» رئیس هیات انگلیس در مذاکرات وین در توئیتی نوشت که تبادل نظرهای سازنده‌ای «با علی باقری کنی، تروئیکا و انریکه مورا (نماینده اتحادیه اروپا)» در نشست عصر پنجشنبه صورت گرفت. مذاکرات رفع تحریم‌ها در سی‌وسومین روز از دور هشتم گفت‌وگوها با برگزاری جلسات در سطوح […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از ایرنا، «اشتفنی القاق» رئیس هیات انگلیس در مذاکرات وین در توئیتی نوشت که تبادل نظرهای سازنده‌ای «با علی باقری کنی، تروئیکا و انریکه مورا (نماینده اتحادیه اروپا)» در نشست عصر پنجشنبه صورت گرفت.

مذاکرات رفع تحریم‌ها در سی‌وسومین روز از دور هشتم گفت‌وگوها با برگزاری جلسات در سطوح روسای هیأت‌ها و کارشناسان ادامه یافت. علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران امروز جلسات جداگانه‌ای را با مذاکره کننده ارشد روسیه و نماینده اتحادیه اروپا برگزار کرد.

ساعاتی پیش هم نمایندگان گروه ۱+۴ و آمریکا در حالی که مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین به مراحل حساس رسیده و دست یابی به توافق نهایی به تصمیمات سیاسی کاخ سفید گره خورده است، تشکیل جلسه دادند.

میخائیل اولیانوف مذاکره کننده ارشد روسیه انتشار پیامی در توئیتر نوشت: مشارکت کنندگان برجام (بدون ایران) و ایالات متحده برای تبادل نظر در مورد وضعیت کنونی مذاکرات وین که گویا آخرین مرحله گفت‌وگوهاست، دیدار کردند.

دور هشتم گفت‌وگوها از ۶ دی ماه در وین آغاز شده و یکی از طولانی‌ترین دورهای مذاکرات است. شرکت‌کنندگان این روزها سرگرم تکمیل پیش‌نویس متن توافق و تصمیم‌گیری در مورد برخی موضوعات اختلافی هستند.

قریب به اتفاق هیات‌ها اذعان دارند که گفت‌وگوها به رغم پیچیدگی برخی مسائل رو به جلو و در مسیر پیشرفت است.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=5710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.