• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

امروز بایدن و مکرون با پوتین تلفنی گفتگو خواهند کرد

  • کد خبر : 5737
  • 12 فوریه 2022 - 18:22
امروز بایدن و مکرون با پوتین تلفنی گفتگو خواهند کرد

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، امروز قرار است جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه با ولادیمیر پوتین همتای روس خود تلفنی گفتگو کنند. به گفته یک مقام کاخ سفید آقای پوتین خواسته است تا این گفتگو در روز دوشنبه صورت گیرد اما جو بایدن اصرار داشته تا این مکالمه در اسرع […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، امروز قرار است جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه با ولادیمیر پوتین همتای روس خود تلفنی گفتگو کنند.

به گفته یک مقام کاخ سفید آقای پوتین خواسته است تا این گفتگو در روز دوشنبه صورت گیرد اما جو بایدن اصرار داشته تا این مکالمه در اسرع وقت انجام شود.

آمریکا با اشاره به این که روسیه نیروهای بیشتری را در مرز خود با اوکراین مستقر کرده است می‌گوید «حمله روسیه به اوکراین هر آن ممکن است صورت گیرد»، حتی همزمان با برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی.

بالا گرفتن تنش میان کرملین و غرب مقامات آمریکایی را بر آن داشته تا سه هزار نیروی نظامی دیگر به لهستان اعزام کنند.

جدا از ایالات متحده که برای خروج شهروندانش از اوکراین یک ضرب الاجل ۴۸ساعته تعیین کرده است، برخی کشورهای دیگر از جمله آلمان، بریتانیا، نروژ، بلژیک، استرالیا، کانادا، کره جنوبی و نیوزیلند نیز از شهروندان خود خواسته‌اند هرچه سریعتر خاک اوکراین را ترک کنند.

به گزارش منابع خبری، رهبران غربی روز شنبه در تلاشی مضاعف سعی دارند از طریق برقراری تماس با کرملین و گفتگو با مقامات روسیه بار دیگر راهی جهت کاستن از تنش‌های موجود و جلوگیری از وقوع جنگ بیابند.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=5737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.