• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

امام جمعه گرگان: امام(ره) ایران را از چنگال دزدان و گرگ های درنده نجات داد

  • کد خبر : 5527
  • 04 فوریه 2022 - 20:29
امام جمعه گرگان:  امام(ره) ایران را از چنگال دزدان و گرگ های درنده نجات داد

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از ایسنا، امام جمعه گرگان با بیان اینکه بیگانگان ایران را طعمه لذیذی برای خود می دیدند، گفت: امام راحل و مردم با انقلاب اسلامی ایران را از چنگال دزدان و گرگ های درنده نجات دادند. آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از ایسنا، امام جمعه گرگان با بیان اینکه بیگانگان ایران را طعمه لذیذی برای خود می دیدند، گفت: امام راحل و مردم با انقلاب اسلامی ایران را از چنگال دزدان و گرگ های درنده نجات دادند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: گناه در زندگی انسان گره هایی ایجاد می کند و موجب فاصله انسان از خداوند می شود لذا پس از گناه باید به درگاه الهی توبه و استغفار کرد، انسان باید روی رابطه خود با خداوند حساب باز کند و اگر رابطه کدر بود با استغفار و توبه آن را ترمیم کند و مواظب باشد در آینده دیگر آن گناهان را تکرار نکند.

وی ماه رجب را ماه استغفار دانست و افزود: روزه داری در این ماه از ثواب بالایی برخوردار است، همچنین روز سوم ماه رجب شهادت امام هادی(ع) است که این مصیبت را به درگاه امام زمان(عج) و شیعیان جهان تسلیت عرض می کنیم و امیدوارم پیروان خوبی برای آن حضرت باشیم.

امام جمعه گرگان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، متذکر شد: برخی از افراد به ویژه نسل سوم  و چهارم انقلاب از چرایی انقلاب اسلامی سوال می‌کنند و پاسخ به این سوال منوط به آن است که جایگاه ایران اسلامی را بشناسیم، ایران از نظر جغرافیایی کشور بسیار مهم و حساسی است و به سه قاره اروپا، آفریقا و آسیا مرتبط است و منابع و ظرفیت های بالایی دارد که این عوامل همیشه قُلدرها و استکبار جهانی را به طمع می انداخت، بیگانگان همیشه چشم طمع به ایران داشتند البته هدف آنها خدمت به مردم نبود بلکه ایران را لقمه چربی برای خود می‌دیدند.

نورمفیدی تأکید کرد: هیچ ایرانی باغیرتی به خود اجازه نمی‌دهد که کشوری با این همه ظرفیت و امکانات لقمه چربی برای بیگانگان و گرگ های درنده جهانی باشد، هر ایرانی علاقمند به کشورش می‌خواهد مستقل باشد، خود این کشور را اداره کند و استخراج مواد اولیه را به بهترین شکل انجام دهد و تولید ثروت و کار کند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه امام راحل و مردم ایران با انقلاب اسلامی دزدان را از کشور خود بیرون کردند، تصریح کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی لقمه چرب و لذیذ به نام ایران را از حلقوم بیگانگان گرگ های درنده جهانی بیرون کشاند، بیگانگان تصور نمی‌کردند که ملتی مانند ایران بخواهد این کشور را از چنگال آنها بیرون بیاورد و اگر فقط همین دستاورد انقلاب اسلامی را در نظر بگیریم، خواهیم دید که انقلاب اسلامی کار بزرگی انجام داده است.

وی با بیان اینکه امروز برخی از مشکلات کشور توسط بیگانگان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد می شود، گفت: دشمن از هر فرصتی به دنبال آن است که مجدد به ایران برگردد و از این طعمه لذیذ و امکانات و منابع بی شمار ایران بهره ببرد، امیدوارم با همت مردم و مسئولان مشکلات فعلی به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت برطرف شود.

امام جمعه گرگان همچنین رحلت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و یادآور شد: ایشان فردی بسیار بزرگوار، با اخلاق و سلیم النفس و از علاقمندان به حضرت ولی عصر(عج) بودند و سابقه بسیار نورانی و درخشانی داشتند.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=5527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.