• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

امام جمعه کیش: فضای مجازی محیطی نانجیب است/ راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات لازمه حفاظت از جامعه است

  • کد خبر : 5894
  • 18 فوریه 2022 - 18:01
امام جمعه کیش: فضای مجازی محیطی نانجیب است/ راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات لازمه حفاظت از جامعه است

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از ایرنا، احمد حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته جزیره کیش با اشاره به ارتباط تصویری مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب به مناسبت قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز اظهار داشت: توجه به نیازهای اساسی آینده کشور مهمترین محورهای سخنان ایشان بود که لازمه موفقیت […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از ایرنا، احمد حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته جزیره کیش با اشاره به ارتباط تصویری مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب به مناسبت قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز اظهار داشت: توجه به نیازهای اساسی آینده کشور مهمترین محورهای سخنان ایشان بود که لازمه موفقیت کشور در گروه تحقق این خواسته ها است.

وی اضافه کرد: تربیت دانشمندان و محققان، تحقق نهض علمی، نگاه ویژه به مساله نیروی انسانی، توسعه انرژی صلح امیز هسته ای برای تامین نیازهای انرژی کشور از موارد مهم تاکیدات محوری رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به نیازهای اساسی آینده کشور بود.

حجت الاسلام حسن زاده یادآور شد: با توجه به این تاکیدها باید حرکت علمی کشور که سال های گذشته شتاب بیشتری گرفته که رشد آن به عنوان یک اصل در برنامه های مدیریتی و اجرایی کشور قرار بگیرد.

وی افزود: در خصوص تحقق تامین نیروی انسانی نیز دولت و مجلس با همکاری هم باید قوانینی در راستای تسهیل ازدواج جوانان و فرزند اوری آنها وضع کنند تا بتوانیم در حیث کارآمدی و تامین نیروی انسانی در سال های آتی نیز با کمترین مشکل مواجه شویم.

امام جمعه کیش توجه به مساله انرژی صلح آمیز هسته ای به عنوان یکی از نیازهای اساسی آینده را از دیگر تاکیدهای رهبری اعلام کرد و گفت: توسعه روز افزون این دانش صلح آمیز ضرورتی برای جلوگیری از هر رفت منابع تجدید ناپذیر ایران از جمله نفت است.

وی گفت: در این راستا دولت سیزدهم علاوه بر برنامه برای توسعه آن باید مذاکرات هسته ای را با توجه به تاکیدات و در مسیر نگاه رهبر معظم انقلاب پیش ببرد تا همچون گذشته حقوق ملت ایران مورد هجمه قرار نگیرد.

راه اندازی شبکه ملی اطلاعات لازمه حفاظت از جامعه است

امام جمعه کیش با اشاره به گسترش استفاده از فضای مجازی به عنوان یک ابزار اجتماعی اظهار داشت: فضای مجازی محیطی نانجیب است که اگر اصول ورود به این فضا و تقوای مورد نیاز آن را بلد نباشیم، حیثیت و زندگی ما را در محیط واقعی از بین خواهد برد.

وی با اشاره به وقوع برخی اتفاقات تاسف انگیر و انتشار آن در فضای مجازی یادآور شد: با توجه ریشه یابی دلایل این دست از اتفاق ها و همچنین نتایج انتشار آن توسط برخی افراد در فضای مجازی، حفاظت از خانواده ها و افراد جامعه ضروری به نظر می رسد.

حجت الاسلام حسن زاده گفت: شبکه ملی ارتباطات مهمترین زیرساخت حفاظت از مردم، جوانان و خانواده در برابر آسیب های فضای رمجازی است که انتظار می رود دولت به سرعت این شبکه را راه اندازی کند.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=5894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.