• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

دونالد ترامپ مدعی هست که همچنان با کیم جونگ اون در ارتباط است

  • کد خبر : 5700
  • 10 فوریه 2022 - 23:49
دونالد ترامپ مدعی هست که همچنان با کیم جونگ اون در ارتباط است

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از بی‌بی‌سی، نویسنده کتابی جدید درباره دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، می گوید که او به دستیارانش گفته که همچنان با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در تماس است. مگی هابرمن، خبرنگار نیویورک تایمز در حوزه کاخ سفید و تحلیلگر سیاسی شبکه سی ان ان، در کتابی […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از بی‌بی‌سی، نویسنده کتابی جدید درباره دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، می گوید که او به دستیارانش گفته که همچنان با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در تماس است.

مگی هابرمن، خبرنگار نیویورک تایمز در حوزه کاخ سفید و تحلیلگر سیاسی شبکه سی ان ان، در کتابی که قرار است به زودی منتشر شود نوشته که کیم تنها رهبر خارجی است که دونالد ترامپ مدعیست همچنان با او در تماس است.

خانم هابرمن در عین حال تاکید دارد که این ادعا قابل تایید نیست و ممکن است درست نباشد.

در سال ۲۰۱۸ میلادی در پی تبادل نامه بین رهبران دو کشور، آقای ترامپ در جمله معروفی گفت او و کیم جونگ اون “عاشق هم شدند”. اما آنها نتوانستند برای خلع هسته‌ای شبه جزیره کره به توافق برسند.

باتوجه به انزوای بین‌المللی کره‌شمالی به‌دلیل برنامه هسته‌ای و موشکی این کشور، روابط بین رئیس ترامپ و کیم بسیار نامعمول بود.

هابرمن روزنامه‌نگار نیویورک تایمز به سی‌ان‌ان گفت: “همانطور که می‌دانید، [آقای ترامپ] روی این رابطه توجه داشت”. این مساله مقارن است با کتاب در حال انتشارش درباره آقای ترامپ به نام “مرد با اعتماد به نفس”.

او گفت: “چیزی که ترامپ می‌گوید و آنچه در عمل اتفاق می‌افتد همیشه با هم هماهنگ نیست، اما دارد می‌گوید که نوعی از مکاتبه و گفت‌وگو با کیم جونگ‌-اون برقرار است”.نویسنده کتابی جدید درباره دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، می گوید که او به دستیارانش گفته که همچنان با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در تماس است.

ترامپ با هدف محدود کردن برنامه هسته‌ای کره‌شمالی دو نشست را با آقای کیم برگزار کرد اما این نشست‌ها به توافقی منجر نشد. این کشور با نقض قطعنامه‌های سازمان ملل متحده همچنان به آزمایش موشک‌های بالستیک ادامه می‌دهد.

مکاتبات با کیم جونگ اون از جمله اسناد موجود در ۱۵ جعبه بود که ماه گذشته آرشیو ملی، سازمان دولتی که مسئول حفظ سوابق ریاست جمهوری است، از آقای ترامپ پس گرفته است.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=5700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.