• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

واکنش چمران به پدیده اتوبوس خوابی: این مسایل حاشیه‌ای است!

  • کد خبر : 4572
  • 02 ژانویه 2022 - 12:49
واکنش چمران به پدیده اتوبوس خوابی: این مسایل حاشیه‌ای است!

به گزارش مبین۲۴ به نقل از خبرآنلاین خبر اتوبوس خوابی با واکنش‌های گسترده‌ای در میان مردم مواجه شده است. در همین حال، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با عادی شمردن مسئله اتوبوس خوابی، در این باره گفت: «این مبحث حاشیه‌ای است البته نباید اجازه دهند چنین اتفاقی رخ دهد ولی اگر کسی در اتوبوس […]

به گزارش مبین۲۴ به نقل از خبرآنلاین خبر اتوبوس خوابی با واکنش‌های گسترده‌ای در میان مردم مواجه شده است. در همین حال، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با عادی شمردن مسئله اتوبوس خوابی، در این باره گفت: «این مبحث حاشیه‌ای است البته نباید اجازه دهند چنین اتفاقی رخ دهد ولی اگر کسی در اتوبوس خوابش برد، کاری نمی‌توان کرد.»

او در مورد کسانی که در پارکینگ میرداماد در اتوبوس‌ها می‌خوابند، افزود: این قضیه مشترک به راهنمایی و رانندگی و شهرداری برمی‌گردد برخی از مردم از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و برای اینکه شب جای خواب داشته باشند در اتوبوس می‌خوابند که باید این قضیه ساماندهی شود.

روز چهارشنبه، ۸ دی‌ماه، وب سایت تجارت نیوز در گزارشی از رواج پدیده اتوبوس‌خوابی بین افراد بی‌خانمان در پایتخت خبر داد. بر اساس این گزارش، برخی افراد که توانایی اجاره خانه ندارند در شب‌های سرد تهران به اتوبوس‌های تندرو شهری پناه می‌برند.

در این گزارش به نقل از یک راننده اتوبوس آمده است: «روزها هرکدام جایی مشغول‌اند و شب این‌جا پناه می‌گیرند. فکر نکنید همه اعتیاد دارند. هرکدام کاری دارند؛ اما انگار زورشان به اجاره خانه نمی‌رسد و حالا بی‌آرتی ‌خوابی را انتخاب کرده‌اند.»

حال رئیس شورای شهر تهران بدون ارائه راهکار برای حل این معضل، آن را موضوعی حاشیه‌ای می‌شمارد.

همچنین عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مورد پدیده اتوبوس خوابی گفته مسئولان شهرداری اعلام کردند افرادی که در اتوبوس‌ها می‌خوابند، معتاد نیستند و حتی شاغل هستند.

او گفت این افراد که توانایی پرداخت کرایه خانه ندارند، مایل نیستند به گرمخانه بروند و در اتوبوس می‌خوابند.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.