• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

شورای ریاستی لیبی: پس از انتخابات قدرت را تحویل می‌دهیم

  • کد خبر : 4590
  • 03 ژانویه 2022 - 0:57
شورای ریاستی لیبی: پس از انتخابات قدرت را تحویل می‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از شرق الاوسط، شورای ریاست‌جمهوری لیبی متعهد شد که پس از انتخابات ماه آینده قدرت را واگذار کند، از سوی دیگر وی تأکید کرد که تا پایان کار به فعالیت خود ادامه خواهد داد. شورای ریاست‌جمهوری لیبی از مقامات مقننه و مراجع ذیربط خواست تا در انتخابات آینده […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از شرق الاوسط، شورای ریاست‌جمهوری لیبی متعهد شد که پس از انتخابات ماه آینده قدرت را واگذار کند، از سوی دیگر وی تأکید کرد که تا پایان کار به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

شورای ریاست‌جمهوری لیبی از مقامات مقننه و مراجع ذیربط خواست تا در انتخابات آینده با رفع «پیچیدگی‌ها و خلل‌ها» موافقت کنند.

نجوی وهیبه سخنگوی شورای ریاست جمهوری، شامگاه دیروز در یک بیانیه تلویزیونی به مناسبت سال نو میلادی گفت که مراحل انتقالی قبلی با روی کار آمدن پارلمان و رئیس‌جمهور منتخب به قدرت پایان می‌یابد.

وی بر ضرورت تعیین تاریخ جدید برای برگزاری انتخابات همزمان، آزاد و شفاف در اسرع وقت تأکید کرد.

وی اظهار کرد: «شورای ریاست جمهوری از زمان تأسیس اولین دفتر ریاست جمهوری در لیبی، طوری عمل کرد تا نهادی آماده برای انتخاب اولین رئیس دولت در آینده باشد».

در همین حال، تنش‌های امنیتی در طرابلس، پایتخت، ادامه یافت، به طوری که تصاویر ویدئویی حرکت «تیپ المحجوب» از شهر مصراته (غرب) به سمت طرابلس را در روز گذشته نشان می‌داد.

منابع امنیتی گفتند که این اقدام در پاسخ به درخواست عبدالحمید دبیبه رئیس دولت «وحدت ملی» به عنوان وزیر دفاع صورت گرفته‌است.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.