• امروز : دوشنبه - ۲۷ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 15 April - 2024
2

نگرانی آمریکا از جاسوسی دیجیتالی چین از ورزشکاران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲

  • کد خبر : 5170
  • 23 ژانویه 2022 - 15:04
نگرانی آمریکا از جاسوسی دیجیتالی چین از ورزشکاران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از آی‌تی ایران، کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده به ورزشکاران خود اعلام کرد که در جریان بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ چین از گوشی‌های ساده و معمولی و به اصطلاح «Burner» استفاده کنند. طبق گزارش وال‌استریت‌ژورنال، این توصیه در پی نگرانی‌ها نسبت به اقدامات احتمالی دولت چین در جاسوسی […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از آی‌تی ایران، کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده به ورزشکاران خود اعلام کرد که در جریان بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ چین از گوشی‌های ساده و معمولی و به اصطلاح «Burner» استفاده کنند.

طبق گزارش وال‌استریت‌ژورنال، این توصیه در پی نگرانی‌ها نسبت به اقدامات احتمالی دولت چین در جاسوسی دیجیتال از ورزشکاران در مدت زمان حضورشان در این کشور صادر شده و حتی چند کشور دیگر از جمله کانادا، هلند و بریتانیا نیز ورزشکاران خود را به استفاده از گوشی‌های ساده با کمترین شانس برای جاسوسی توصیه شده است.

در متن بولتن ارائه‌شده از سوی کمیته المپیک و پارالمپیک آمریکا آمده؛ ممکن است تمامی‌دستگاه‌ها، ارتباطات، تراکنش‌ها و فعلیت‌های آنلاین تحت نظر باشند. همچنین این احتمال وجود دارد که دستگاه‌های شما با نرم‌افزارهای مخرب و جاسوسی در معرض خطر قرار گرفته باشد که می‌تواند در استفاده‌تان در آینده از این دستگاه‌ها، تاثیر منفی بگذارد.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=5170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.