• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

نتانیاهو به دنبال فرار از مجازات

  • کد خبر : 4999
  • 18 ژانویه 2022 - 1:07
نتانیاهو به دنبال فرار از مجازات

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از خبرگزاری فرانسه، رسانه‌های اسرائیل روز دوشنبه ۲۷ دی گزارش دادند مذاکرات میان نمایندگان بنیامین نتانیاهو با دادگستری این رژیم برای بسته شدن سه پرونده اتهامی علیه نخست‌وزیر پیشین، پیشرفت کرده و به مراحل سرنوشت‌ساز نزدیک شده است. در صورت حصول توافق قطعی بین بنیامین نتانیاهو و آویخای […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از خبرگزاری فرانسه، رسانه‌های اسرائیل روز دوشنبه ۲۷ دی گزارش دادند مذاکرات میان نمایندگان بنیامین نتانیاهو با دادگستری این رژیم برای بسته شدن سه پرونده اتهامی علیه نخست‌وزیر پیشین، پیشرفت کرده و به مراحل سرنوشت‌ساز نزدیک شده است.

در صورت حصول توافق قطعی بین بنیامین نتانیاهو و آویخای مندلبلیت، دادستان ارشد، هر چند این سیاستمدار ارشد اسرائیلی از مجازات احتمالی زندان رهایی خواهد یافت اما ائتلاف دولت کنونی اسرائیل را به خطر می‌اندازد.

سران ارشد لیکود، حزب تحت رهبری نتانیاهو، روز دوشنبه تایید کردند که او در حال بررسی جدی توافق است و ممکن است بسیار زود در این باره تصمیم بگیرد.

منابع قضایی رژیم اسرائیل نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه، وجود مذاکرات محرمانه بین طرفین را تایید کردند بدون آن‌که جزئیاتی از آن ارائه کنند.

قاضی ارشد بازنشسته آهارون باراک، رئیس پیشین دیوان عالی قضایی اسرائیل، روز ۲۶ دی در گفت‌وگو با رسانه‌های اسرائیل تایید کرد که او در پشت پرده این مذاکرات قرار داشته است.

باراک گفت نمایندگان قانونی بنیامین نتانیاهو هفته گذشته به خانه او رفته و درخواست کردند تا از منظر قانونی، دادستان را متقاعد کند که با رسیدن به سازش با آقای نتانیاهو، پرونده‌های اتهامی او را مختومه کند.

قاضی باراک گفت که او شخصا از این پیشنهاد حمایت کرده و از آن‌جا که بنیامین نتانیاهو سال‌های طولانی و تا قبل از متهم شدن خود، حامی استقلال قوه قضائیه بود و خدمات بسیاری به اسرائیل کرده، می‌توان با قرار دادن شروطی او را از ادامه محاکمه و مجازات معاف کرد.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.