• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

شلیک سه راکت به سفارت آمریکا در بغداد/ آمریکا: خیلی خیلی جدی می‌گیریم

  • کد خبر : 4901
  • 14 ژانویه 2022 - 11:40
شلیک سه راکت به سفارت آمریکا در بغداد/ آمریکا: خیلی خیلی جدی می‌گیریم

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از بی‌بی‌سی، دست کم سه راکت شامگاه پنج‌شنبه به داخل محوطه سفارت آمریکا در بغداد اصابت کرد. منابع امنیتى می‌گویند یک راکت هم بیرون از سفارت منفجر شده است. راکت دیگرى به یک منطقه مسکونى در نزدیکی پایگاه توحید سه اصابت کرده است. این منطقه که به یونیون ترى […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از بی‌بی‌سی، دست کم سه راکت شامگاه پنج‌شنبه به داخل محوطه سفارت آمریکا در بغداد اصابت کرد.

منابع امنیتى می‌گویند یک راکت هم بیرون از سفارت منفجر شده است.

راکت دیگرى به یک منطقه مسکونى در نزدیکی پایگاه توحید سه اصابت کرده است. این منطقه که به یونیون ترى نیز موسوم است، محل استقرار نیروهاى آمریکایى در منطقه سبز و روبروى سفارت آمریکاست. در پی انفجار این راکت یک غیرنظامی مجروح شده است.

سفارت آمریکا در بغداد در بیانیه‌ای گفته است که ساختمانش از سوی “گروه‌های تروریستی در تلاش برای تضعیف امنیت، حق حاکمیت و روابط خارجی عراق” هدف قرار گرفته است.

جان کربی، سخنگوی پنتاگون، هم در نشست خبری خود با اشاره به این واقعه، گفت که آمریکا این تهدید را «خیلی خیلی جدی» قلمداد می‌کند و این موضع را برای مقامات ایران مشخص کرده است.

ارتش عراق در بیانیه‌ای بدون توضیح جزئیات بیشتر خبر داده است که یک زن و یک دختربچه در پی این حمله راکتی زخمی شده‌اند و شلیک از سمت منطقه الدوره بغداد صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4901

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.