• امروز : دوشنبه - ۲۷ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 15 April - 2024
2

حسینی بوشهری: حوزه علمیه در سال ۵۷ کاری کرد که هیچ کس جرات آن را نداشت / روحانیون نباید بخاطر مشکلات معیشتی امروز، بگویند چرا انقلاب کردیم

  • کد خبر : 4895
  • 13 ژانویه 2022 - 20:14
حسینی بوشهری: حوزه علمیه در سال ۵۷ کاری کرد که هیچ کس جرات آن را نداشت / روحانیون نباید بخاطر مشکلات معیشتی امروز، بگویند چرا انقلاب کردیم

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از انتخاب، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رسیدن به عدالت اجتماعی و رضایتمندی مردم کار ساده‌ای نیست، گفت: با این وجود روحانیت مشکلات و سختی ها را تحمل خواهد کرد تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برساند. سیدهاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از انتخاب، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رسیدن به عدالت اجتماعی و رضایتمندی مردم کار ساده‌ای نیست، گفت: با این وجود روحانیت مشکلات و سختی ها را تحمل خواهد کرد تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برساند.

سیدهاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد در قم، با اشاره به اهداف برگزاری اجلاسیه علمای بلاد بیان کرد: هدف از این اجلاسیه این است که نشان دهد حوزه علمیه در سال ۵۷ کاری کرد که هیچ فردی جرات آن را نداشت.

وی گفت: گرایش به معنویت از اهداف اصلی انقلاب اسلامی بود، دشمن پایه های معنویت را در قبل از انقلاب سست کرده بود و با ادامه آن هیچ معنویتی در ایران باقی نمی ماند.

حسینی بوشهری ابراز داشت: با انقلاب اسلامی اثبات کردیم که دین از سیاست جدا نیست و نمی شود دین را فقط در عرصه فردی تعریف کرد بلکه باید ساختار رسمی برای اجرای دین در کشور نهادینه شود.

وی گفت: نباید بخاطر مشکلات معیشتی امروز برخی از روحانیان از گذشته انقلاب پیشمان شوند و بگویند چرا انقلاب کردیم.

دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد با شعار «رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق و دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب» طی روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه جاری با سخنرانی ویدیو کنفرانسی رییس جمهور در قم در حال برگزاری است.

چهار کمیسیون «رسالت حوزه‌های علمیه در تولید منظومه معرفتی و ارزشی نظام اسلامی»، «رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق خودسازی، فرهنگ سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی»، «رسالت حوزه‌های علمیه در ترویج و تحقق اقتصاد مقاومتی و معیشت جامعه» و «رسالت حوزه‌های علمیه در استفاده از فرصت‌ها و مواجهه با چالش‌ها و تهدیدات انقلاب اسلامی» به همین منظور تشکیل شده‌است.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.