• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

توییتر حساب نماینده طرفدار ترامپ را به دلیل پخش اطلاعات نادرست در مورد کرونا بست

  • کد خبر : 4603
  • 03 ژانویه 2022 - 16:46
توییتر حساب نماینده طرفدار ترامپ را به دلیل پخش اطلاعات نادرست در مورد کرونا بست

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از رویترز، توییتر روز یک‌شنبه ۱۲ دی حساب شخصی مارجوری تیلور گرین، نماینده جنجالی جمهوری‌خواه ایالات متحده، را به دلیل نقض مقررات مربوط به پخش اطلاعات نادرست درباره کووید-۱۹ مسدود کرد. حساب کاربری این نماینده ایالت جورجیا روز یک‌شنبه پس از دریافت پنج اخطار از سوی توییتر در […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از رویترز، توییتر روز یک‌شنبه ۱۲ دی حساب شخصی مارجوری تیلور گرین، نماینده جنجالی جمهوری‌خواه ایالات متحده، را به دلیل نقض مقررات مربوط به پخش اطلاعات نادرست درباره کووید-۱۹ مسدود کرد.

حساب کاربری این نماینده ایالت جورجیا روز یک‌شنبه پس از دریافت پنج اخطار از سوی توییتر در مورد توقف انتشار اطلاعات نادرست در مورد ویروس کرونا برای همیشه به حالت تعلیق درآمد.

مارجوری تیلور گرین، از طرفداران سرسخت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بارها ایمنی واکسن‌های کرونا، دستورات بهداشتی دولت و کارایی استفاده از ماسک‌های صورت علیه کرونا را زیر سؤال برده است.

او در یکی از توییت‌های پایانی خود در روز یک‌شنبه «شمار بسیار بالای» مرگ و میر در آمریکا را «ناشی از زدن واکسن‌های کووید-۱۹» قلمداد کرده است.

این در حالی است که کارشناسان بهداشت پس از آزمایش‌های بالینی مکرر و ممتد بر روی شمار زیادی از افراد، ایمنی این واکسن‌ها را تأیید کرده و اعلام کرده‌اند که این واکسن‌ها خطر ابتلا به کرونا، بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از این ویروس را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند.

رسانه اجتماعی توییتر پیش از این نیز حساب شخصی مارجوری تیلور گرین را برای دوره‌هایی از ۱۲ ساعت تا یک هفته کامل تعلیق کرده بود.

ممنوعیت تازه مربوط به حساب شخصی او در توییتر است اما حساب رسمی او در منصب نماینده کنگره در توییتر همچنان باز است.

مارجوری تیلور گرین در بیانیه‌ای در پیام‌رسان تلگرام، توییتر را به شدت مورد انتقاد قرار داد و نوشت: «توئیتر دشمن آمریکاست و نمی‌تواند حقیقت را کنترل کند.»

او در ادامه نیز نوشت: «اشکالی ندارد، من به آمریکا نشان خواهم داد که ما به آنها نیاز نداریم و زمان شکست دادن دشمنانمان فرا رسیده است.»

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.