• امروز : شنبه - ۲۵ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 13 April - 2024
5

بایدن: زمان دست کشیدن از مذاکرات هسته‌ای با ایران نیست

  • کد خبر : 5066
  • 20 ژانویه 2022 - 2:15
بایدن: زمان دست کشیدن از مذاکرات هسته‌ای با ایران نیست

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در دومین سخنرانی سیاست خارجی دولتش در مورد روسیه و منازعه اوکراین گفت؛ من با رئیس جمهور پوتین و با رهبران کشورهای عضو ناتو گفتگوهای صریح داشتم، هزینه ورود روسیه به اوکراین بسیار بالا خواهد بود و ما مسکو را مجبور خواهیم کرد تا بهای سنگینی […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در دومین سخنرانی سیاست خارجی دولتش در مورد روسیه و منازعه اوکراین گفت؛ من با رئیس جمهور پوتین و با رهبران کشورهای عضو ناتو گفتگوهای صریح داشتم، هزینه ورود روسیه به اوکراین بسیار بالا خواهد بود و ما مسکو را مجبور خواهیم کرد تا بهای سنگینی برای آن بپردازد.

رئیس جمهور آمریکا در مورد حملات سایبری روسیه به آمریکا به این کشور هشدار داد و گفت اگر روسیه به حملات سایبری خود ادامه دهد، ما هم به آن پاسخ خواهیم داد.

جو بایدن در خصوص مذاکرات هسته‌ای با ایران که به طور غیر مستقیم در وین در نهمین دور خود در جریان است، اعلام ضرب الاجل برای ترک میز مذاکره را رد کرد و گفت: اکنون زمانی برای از دست دادن امید در مذاکرات هسته‌ای ایران وجود ندارد و پیشرفت هایی حاصل شده است.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به بحث درگیری‌های اوکراین و روسیه پرداخت و گفت حدس می‌زند که پوتین به اوکراین حمله خواهد کرد؛ اما گفت که ما اقدامات لازم را برای مقابله با این موضوع انجام داده ایم.

بایدن در ادامه به سختی به پوتین هشدار داد و گفت:  پوتین دقیقا نمی‌داند در صورت حمله به اوکراین چه اتفاقی خواهد افتاد و حدس من این است که او این کار را خواهد رئیس جمهور آمریکا افزود: روسیه برتری نظامی زیادی نسبت به اوکراین دارد، اما اگر به اوکراین حمله کند، هزینه سنگینی خواهد پرداخت.

این مطلب تکمیل خواهد شد …

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=5066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.