• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

گزارشات اولیانوف از چهارمین روز از بخش دوم هفتمین دوه مذاکرات احیای برجام در وین

  • کد خبر : 3530
  • 13 دسامبر 2021 - 2:56
گزارشات اولیانوف از چهارمین روز از بخش دوم هفتمین دوه مذاکرات احیای برجام در وین

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، امروز چهارمین روز از بخش دوم هفتمین دوره مذاکرات احیای برجام بود و اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه در این مذاکرات با انتشار یک سلسله توییت آن را لحظه به لحظه گزارش کرد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت: «”کارگروه سوم” برای زمان‌بندی اجرایی برای اولین بار در دور […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، امروز چهارمین روز از بخش دوم هفتمین دوره مذاکرات احیای برجام بود و اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه در این مذاکرات با انتشار یک سلسله توییت آن را لحظه به لحظه گزارش کرد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

«”کارگروه سوم” برای زمان‌بندی اجرایی برای اولین بار در دور هفتم ⁦‪مذاکرات وین‬⁩ تشکیل جلسه می دهد.»

«هیأت‌های چین، ایران و روسیه امروز دور دیگری از رایزنی‌های سه جانبه را درباره موضوعات مربوط به مذاکرات جاری وین درباره برجام برگزار کردند.»

 

امروز شبکه ماهواره‌ای «ایران اینترنشنال» با اولیانوف مصاحبه‌ای در وین انجام داد که اینگونه ترجمه شده بود که هیأت ایرانی بدون هیچ برنامه‌ای به وین آمده بود و مذاکرات در هفته اول بسیار بد بوده است در صورتی که هیأت‌ها در این سطح آمده بودند تا به نتیجه برسند نه اینکه وقت تلف کنند اما در هفته دوم روند مذاکرات خیلی بهتر شده است و او آدم امیدواری هست، حالا او آز انجام آن مصاحبه ابراز پشیمانی کرده و می‌گوید ارزیابیش از هیأت ایرانی مثبت بوده است، او در این توییت اینگونه می‌نویسد:

«بسیاری از دیپلمات ها دوست ندارند مصاحبه کنند تا در امنیت باشند. احتمالاً حق با آنها هست. امروز عصر عجله داشتم اما به درخواست روزنامه نگاران نظراتی را ارائه کردم. که از گفته‌های من سوء تعبیر شد. آگاه باشید که من موقعیت ایران را مثبت ارزیابی کردم و نه منفی»

 

«اعضای برجام (بدون ایران) و ایالات متحده عصر امروز برای ارزیابی وضعیت در مذاکرات وین و بحث در مورد راه پیش رو ملاقات کردند.»

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=3530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.