• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

نفتالی بنت: تل‌آویو لزوما با هر نوع توافقی که در وین بر سر برنامه هسته‌ای ایران حاصل شود مخالفت نخواهد کرد

  • کد خبر : 4430
  • 28 دسامبر 2021 - 20:34
نفتالی بنت: تل‌آویو لزوما با هر نوع توافقی که در وین بر سر برنامه هسته‌ای ایران حاصل شود مخالفت نخواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، بنت روز سه‌شنبه ۲۷ دسامبر در گفتگو با رادیو ارتش اسرائیل در تازه‌ترین اظهار نظر خود از کشورهای جهان خواست تا مواضع سرسختانه‌تری در قبال ایران در پیش بگیرند. اظهارات نخست وزیر اسرائیل همزمان با آغاز دور نهم مذاکرات بر سر احیای برجام در وین، مطرح می‌شود. نخست وزیر اسرائیل در […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، بنت روز سه‌شنبه ۲۷ دسامبر در گفتگو با رادیو ارتش اسرائیل در تازه‌ترین اظهار نظر خود از کشورهای جهان خواست تا مواضع سرسختانه‌تری در قبال ایران در پیش بگیرند. اظهارات نخست وزیر اسرائیل همزمان با آغاز دور نهم مذاکرات بر سر احیای برجام در وین، مطرح می‌شود.

نخست وزیر اسرائیل در بخش دیگری از اظهاراتش در خصوص شرایط مذاکرات مدعی شد: «ایران از موضع بسیار ضعیفی وارد مذاکره شده است اما متاسفانه جهان طوری رفتار می‌کند که گویی ایران در موضع قدرت قرار دارد.»

او همچنین در ادامه نسبت به احتمال حصول یک «توافق خوب» ابراز تردید کرد و ادعا کرد: «پرسش این است که آیا در شرایط فعلی می‌توان انتظار حصول یک توافق خوب را داشت؟ پاسخ خیر است و دلیل هم این است که برای رسیدن به چنین توافقی مولفه‌هایی مورد نیاز است و قدرت‌های جهان باید برای این منظور سرسختی بیشتری در قبال ایران به خرج دهند.»

بنت در عین حال مدعی شد که تل‌آویو به صورت خودکار در خصوص احیای توافق هسته‌ای با ایران پاسخ منفی نمی‌دهد و با کنایه خطاب به بنیامین نتانیاهو گفت: «ما رویکرد متفاوتی را در مقایسه با دیگرانی در پیش گرفته‌ایم که تنها به دنبال جنگیدن برای جنگیدن بودند. ما رویکردی عملی را مد نظر داریم که در آن بتوانیم به نتیجه مورد نظر خود دست یابیم.»

پیش از این یائیر لاپید، وزیر امور خارجه اسرائیل نیز تاکید کرده بود که اسرائیل از یک توافق خوب با ایران حمایت خواهد کرد. لاپید در اظهارات خود ادعا کرده بود که از نظر اسرائیل توافق خوب، زمانی حاصل می‌شود که اجازه نظارت واقعی بر برنامه هسته‌ای بدهد و همچنین مقابل شبکه پولی و همچنین شبکه ترور ایران را بگیرد.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.