• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

صیاد بی صید

  • کد خبر : 4427
  • 28 دسامبر 2021 - 20:26
صیاد بی صید

اولین قطعه یوسف صیادی با نام پرواز منتشر شد! یوسف صیادی که از بازیگران طنز سینما و تلوزیون میباشد بعد از سالها فعالیت در حوزه بازیگری اولین قطعه خود را با نام پرواز که بازخوانی قطعه گرفتار فریدون فروغی میباشد را منتشر کرد. گرفتار از قطعات ماندگار و پرخاطره فروغی میباشد که به آهنگسازی و […]

اولین قطعه یوسف صیادی با نام پرواز منتشر شد!

یوسف صیادی که از بازیگران طنز سینما و تلوزیون میباشد بعد از سالها فعالیت در حوزه بازیگری اولین قطعه خود را با نام پرواز که بازخوانی قطعه گرفتار فریدون فروغی میباشد را منتشر کرد.

گرفتار از قطعات ماندگار و پرخاطره فروغی میباشد که به آهنگسازی و تنظیم محمد شمس و با ترانه ای از فرهنگ قاسمی در سال ۱۳۵۳ منتشر شد.
فروغی خواننده ای که همیشه نام و یاد او ماندگار خواهد ماند ،قطعات درخشانی را خوانده است که در این سالها افراد زیادی آنهارا بازخوانی کرده اند اما گرفتار، گرفتار یوسف صیادی شد که تور این صیاد بی صید ماند.

در دهه اخیر افراد زیادی نسبت به دهه های گذشته از حوزه ای به حوزه دیگر کوچ کردند بازیگرانی که خواننده شدند فوتبالیست هایی که بازیگر شدند و اتفاق های دیگر که شاید بزرگترین نقل و انتقال به پژمان جمشیدی میرسد که از فوتبال به سینما آمد و الحق که بسیار موفق بود.
اما موسیقی انگار حوزه بی سرپرستی است که هر فردی دوست دارد به آن سرکی میکشد که در ۹۹درصد مواقع موفق نمیشوند مثل رضا عنایتی و نیما نکیسا که قطعاتی را منتشر کردند و موفق نبودند اما این نقل و انتقال اخیر بسیار زننده و ناشناس است.

یوسف صیادی که با ارفاق جزو بازیگران درجه سوم طنز کشور است با انتشار قطعه پرواز ثابت کرد که دنیای مجازی چه ضربه بزرگی میتواند به هنر، خاطرات و نوستالژی آدم ها بزند.

صیادی شاید برای دل خوداش این کار را انجام داده است اما وقتی به صفحه مجازی اش سر میزنید میبینید که اجازه‌ی گذاشتن کامنت زیر پست اش را برداشته است و انگار از کرده‌ی خود پشیمان است.

اما نکته قابل توجه این است که یکی از خبرنگاران قدیمی حوزه موسیقی که چند سالی است فعالیت نمیکند در صفحه خود پستی در این باب گذاشته است که در جواب، ادمین صفحه صیادی با بی احترامی تمام از ایشان استقبال کرده است و این نشان از آن دارد که جَو در محور صیادی و اطرافیانش میچرخد و انگار صیادی از کرده خود پشیمان نیست.

موسیقی هنر با ارزشی است مثل تمام هنر ها و ای کاش قدر هنر را بدانیم و بدانیم و بدانیم و در عرصه ای که تخصص نداریم، ورود نکنیم.

صیادی همیشه در طنز موفق است اما ای کاش دیگر در آسمان موسیقی پرواز نکند.

شایان رسول زاده

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.