• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

شرکت ارتباطات زیرساخت: ۳۰۰ گیگ از ظرفیت ارتباط اینترنتی بین‌المللی قطع شده

  • کد خبر : 3956
  • 20 دسامبر 2021 - 0:58
شرکت ارتباطات زیرساخت: ۳۰۰ گیگ از ظرفیت ارتباط اینترنتی بین‌المللی قطع شده

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، سیصد گیگ از ظرفیت بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران که از “شرکت روس‌تله‌کام” تامین می‌شد قطع شده است. به اعلام مرکز عملیات شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، این اختلال از شش و نیم بعدازظهر یکشنبه ایجاد شده و “تا ساعاتی دیگر” برطرف می‌شود. روس‌تله‌کام بزرگترین شرکت مخابراتی داخل روسیه و یکی بزرگترین […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، سیصد گیگ از ظرفیت بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران که از “شرکت روس‌تله‌کام” تامین می‌شد قطع شده است.

به اعلام مرکز عملیات شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، این اختلال از شش و نیم بعدازظهر یکشنبه ایجاد شده و “تا ساعاتی دیگر” برطرف می‌شود.

روس‌تله‌کام بزرگترین شرکت مخابراتی داخل روسیه و یکی بزرگترین شرکت‌های ارتباط بین‌المللی در این کشور است و دولت کنترل آن را در اختیار دارد.

در هفته‌هایی اخیر گزارش‌هایی از کند شدن اینترنت در ایران منتشر شده است.

تقریبا دو هفته پیش سهراب آغ‌بیات معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داده بود که “در روزهای اخیر به علت قطع سگمنت دوم فیبر دریایی متعلق به شرکت جی‌بی‌آی در محدوده دریایی بین قطر و امارات، ۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین‌الملل این شرکت از دسترس خارج شده است.”

شرکت جی‌بی‌آی یک شرکت خصوصی است که مدیریت ارتباطات کابلی زیردریایی کشورهای خلیج فارس را به عهده دارد و دفتر مرکزی آن در دوحه پایتخت قطر است.

تامین زیرساخت‌های مخابراتی و همچنین تامین و توزیع پهنای باند اینترنتی در ایران به عهده شرکت ارتباطات زیر ساخت، زیرمجموعه وزارت ارتباطات است.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=3956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.