• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

دیپلمات‌ها از پیشرفت مذاکرات در وین خبر می‌دهند

  • کد خبر : 3326
  • 10 دسامبر 2021 - 18:43
دیپلمات‌ها از پیشرفت مذاکرات در وین خبر می‌دهند

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، اولیانوف، دیپلمات و مذاکره کننده ارشد روسیه در گفتگوهای وین در توییتی با اشاره به توییت رومن، خبرنگار وال استریت جرنال نوشت: “این نظرات توسط یک مقام ارشد ⁦‪اتحادیه اروپا⁩ به دیدگاه ما از وضعیت ⁦گفتگوهای⁩ نزدیک است. مذاکره کنندگان توانستند برخی سوء تفاهمات را که در پایان هفته گذشته […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، اولیانوف، دیپلمات و مذاکره کننده ارشد روسیه در گفتگوهای وین در توییتی با اشاره به توییت رومن، خبرنگار وال استریت جرنال نوشت:

“این نظرات توسط یک مقام ارشد ⁦‪اتحادیه اروپا⁩ به دیدگاه ما از وضعیت ⁦گفتگوهای⁩ نزدیک است. مذاکره کنندگان توانستند برخی سوء تفاهمات را که در پایان هفته گذشته با آن مواجه شده بودند برطرف کنند و کار عملی را آغاز کردند.”

نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال در رشته توییتی که گفتگوی او با یک مقام ارشد اتحادیه اروپا در مورد گفتگو با ایران هست و نامی هم از این مقام نبرده اینچنین نوشته است:

“یک مقام ارشد اتحادیه اروپا در مورد ⁦گفتگو با ایران گفت: “تصور من این است که ما به سادگی در راه کاملاً منطقی مذاکرات پیش می رویم. انتظار می رفت که یک دولت جدید، یک هیأت جدید … چند روز را در آغاز این دور جدید مذاکرات برای بیان نکات سیاسی خود اختصاص دهد.

آنها این کار را کردند و بسیار هم کردند. سپس ما وارد جزئیات بیشتر شدیم… چیزی که اکنون داریم تقریباً… همه ما در حال مشارکت بیشتر در جزئیات بیشتر مذاکره هستیم.

این مقام ارشد اتحادیه اروپا گفت: “متن ۲۰ ژوئن بدیهی است که زمینه مشترک کار ما هست. و این مانعی از ارائه دادن پیشنهادهایی برای تغییر توسط هیچ هیاتی نمی‌شود.”، با اشاره به اینکه ۷ یا ۸ نقطه هنوز در متن ژوئن باز هستند. اما این متن “آینده هر توافقی در اینجا و در وین است.””

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=3326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.