• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

حاکم دوبی در دادگاه به پرداخت نیم میلیارد پوند به همسر سابق خود محکوم شد

  • کد خبر : 4036
  • 21 دسامبر 2021 - 18:19
حاکم دوبی در دادگاه به پرداخت نیم میلیارد پوند به همسر سابق خود محکوم شد

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از رویترز، دادگاهی در بریتانیا حکم داد که شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی، میلیون‌ها پوند به شاهزاده هیا، همسر سابق، و دو فرزند خود پرداخت کند. این رقم می‌تواند به نیم میلیارد پوند برسد که بالاترین رقمی است که دادگاهی در بریتانیا تاکنون در این زمینه […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از رویترز، دادگاهی در بریتانیا حکم داد که شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی، میلیون‌ها پوند به شاهزاده هیا، همسر سابق، و دو فرزند خود پرداخت کند.

این رقم می‌تواند به نیم میلیارد پوند برسد که بالاترین رقمی است که دادگاهی در بریتانیا تاکنون در این زمینه صادر کرده است و دلیل آن نیز محافظت از این سه نفر مقابل تهدیدهایی است که از سوی حاکم دوبی متوجه آنها است.

در حکم دادگاه به صراحت آمده که به طور مشخص، از سوی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی و معاون ریاست امارات متحده عربی که متحد نزدیک بریتانیا نیز است، تهدیدهایی علیه همسر سابق و فرزندان آنها که همراه مادرشان هستند، صورت می‌گیرد.

شاهزاده هیا بنت حسین که دختر ملک حسین پادشاه متوفی اردن است، در آوریل ۲۰۱۹ به همراه دو فرزندش به بریتانیا گریخت.

جلسات دادگاهی که از آن زمان تاکنون برای امور مربوط به حضانت فرزندانش و حمایت مالی تشکیل شده، بیش از ۷۰ میلیون پوند هزینه حقوقی داشته است.

دادگاه به حاکم دوبی دستور داده ۲۵۰ میلیون پوند به هیا و ۲۹۰ میلیون پوند به عنوان تضمین بانکی برای پرداخت‌های سالانه‌اش به همسر سابق و فرزندانش، پرداخت کند.

دادگاه بر این نظر است که هزینه‌های زندگی هیا به جای پرداخت سالیانه، به صورت پیش‌پرداخت ارائه شود تا همسر سابق وی نتواند هر سال از مبلغ هزینه‌ها به بهانه‌های مختلف یا با تهدید کم کند.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.