• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

جواد امام: آقای روحانی در گزارشی که از دیدارش با آیت‌الله خامنه‌ای به دوستانشان داده بسیار از جلسه‌ای که با رهبری داشته و صحبت‌هایی که رد و بدل شده ، ابراز رضایت‌مندی کرده بود

  • کد خبر : 4280
  • 26 دسامبر 2021 - 12:57
جواد امام: آقای روحانی در گزارشی که از دیدارش با آیت‌الله خامنه‌ای به دوستانشان داده بسیار از جلسه‌ای که با رهبری داشته و صحبت‌هایی که رد و بدل شده ، ابراز رضایت‌مندی کرده بود

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴،  جواد امام درباره دیدار حسن روحانی با آیت‌الله خامنه‌ای به ایلنا گفت: خبرهایی در این خصوص در فضای مجازی مشاهده کردم، اما پیش از آن از دوستان مشترکی با آقای روحانی داریم، شنیده بودم که چند هفته پیش این ملاقات صورت گرفته است. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: آقای روحانی در […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴،  جواد امام درباره دیدار حسن روحانی با آیت‌الله خامنه‌ای به ایلنا گفت: خبرهایی در این خصوص در فضای مجازی مشاهده کردم، اما پیش از آن از دوستان مشترکی با آقای روحانی داریم، شنیده بودم که چند هفته پیش این ملاقات صورت گرفته است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: آقای روحانی در گزارشی که به دوستانشان دادند بسیار ابراز رضایت‌مندی کرده بودند از جلسه‌ای که با رهبری داشتند و صحبت‌هایی که رد و بدل شده است.

وی درباره تاثیرات این دیدار بیان کرد: به هر حال یک عده‌ای هستند که تلاش می‌کنند اساساً این ارتباطات و دیدارها فراهم نشود و صورت نگیرد و این همان بحثی نفوذ است که ما مطرح می‌کنیم، معتقدم این جریان در واقع کار دشمن را کم می‌کند و سعی می‌کند هر کسی که در دایره نظام است را به جز یک گروه خاص حذف کند و دایره خودی‌ها به شدت تنگ شده است.

امام تاکید کرد: آنچه که امروز مورد لطمه واقع شده است اساساً جمهوریت نظام و خطری است که متوجه اساس کشور است. این مسیر، مسیر ناکجا آبادی است و آنهایی که دلسوز کشور و نگران از این موضوع هستند بارها ابراز نگرانی کرده‌اند.

وی یادآور شد: آقای روحانی ۸ سال رئیس‌جمهور این کشور بوده است، وی با تایید سیستم‌های نظارتی و امنیتی برای شرکت در انتخابات حاضر شده و مردم به او رای داده‌اند و این واقعیت‌ها قابل حذف شدن و قابل کتمان نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: باید از تجربه هشت سال گذشته استفاده کرد؛ مانند آنچه که امروز درباره ضرورت مذاکره بیان می‌شود و خود آقایان هم به آن اذعان دارند و گفته‌اند یکی از تجاربی که این روزها مورد استفاده قرار می‌گیرد تجربه مذاکرات دور قبل است که بسیار کارآمد بوده است.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.