• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

توییت‌های اولیانوف در اولین روز از دور هشتم گفتگوهای وین

  • کد خبر : 4412
  • 28 دسامبر 2021 - 9:24
توییت‌های اولیانوف در اولین روز از دور هشتم گفتگوهای وین

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه درگفتگوهای وین برای احیای برجام، دیروز در اولین روز از دور هشتم این گفتگوها در چند توییت لحظات مختلفی از این گفتگوها را گزارش داد که به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت: “صبح امروز، هیئت‌های روسیه، چین و ایران برای مقایسه پیش‌نویس‌ها پیش از آغاز رسمی […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه درگفتگوهای وین برای احیای برجام، دیروز در اولین روز از دور هشتم این گفتگوها در چند توییت لحظات مختلفی از این گفتگوها را گزارش داد که به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

“صبح امروز، هیئت‌های روسیه، چین و ایران برای مقایسه پیش‌نویس‌ها پیش از آغاز رسمی هشتمین دور مذاکرات وین درباره برجام که اواخر امروز برگذار می‌شود دیدار کردند.”

“باآقای انریکه مورا، هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین ملاقات کردم. ما راه‌های احتمالی پیش رو در دور نهایی مذاکرات بر سر بازگرداندن برجام را مورد بحث قرار دادیم.”

“درست قبل از افتتاحیه رسمی دور هشتم مذاکرات وین، با آقای رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ملاقات کردم. تعدادی از مسائل موضوعی در جریان مذاکرات جاری برای  احیای برجام را بررسی و درباره آنان تبادل نظر کردیم.”

“در نشست کمیسیون مشترک برجام، گشایش هشتمین دور مذاکرات وین اعلام شد. شرکت کنندگان گفت و گوهایی تجارت گونه و نتیجه محور داشتند. آنها به ویژه، توافق کردند روند تهیه پیش نویس را متمرکزتر کنند و سرعت ببخشند تا هر چه زودتر به یک توافق دست پیدا کنند.”

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.