• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

بنی گانتز و لوید آستین با یک دیگر دیدار کردند

  • کد خبر : 3256
  • 09 دسامبر 2021 - 23:31
بنی گانتز و لوید آستین با یک دیگر دیدار کردند

بنی گانتز، وزیر جنگ اسرائیل، روز پنج‌شنبه ۱۸ آذر در آغاز دیدار با لوید آستین، همتای آمریکایی خود در پنتاگون مدعی شد، «برای تعمیق گفت‌وگو و همکاری در برابر تجاوزگری ایران» و قدردانی از حمایت آمریکا از امنیت اسرائیل، به این سفر آمده است. بنی گانتز ادعا کرد: «ایران بزرگ‌ترین تهدید برای صلح جهانی و […]

بنی گانتز، وزیر جنگ اسرائیل، روز پنج‌شنبه ۱۸ آذر در آغاز دیدار با لوید آستین، همتای آمریکایی خود در پنتاگون مدعی شد، «برای تعمیق گفت‌وگو و همکاری در برابر تجاوزگری ایران» و قدردانی از حمایت آمریکا از امنیت اسرائیل، به این سفر آمده است.

بنی گانتز ادعا کرد: «ایران بزرگ‌ترین تهدید برای صلح جهانی و ثبات منطقه است و به دنبال دستیابی به توانمندی هسته‌ای است که آن را به تهدیدی حیاتی برای اسرائیل تبدیل می‌کند.»

ژنرال آستین نیز مدعی شد که برنامه اتمی ایران «یک تهدید امنیتی برای آمریکا، اسرائیل و جهان است».

وزیر دفاع آمریکا گفته است که او از «اقدامات حکومت ایران در ماه‌های گذشته در زمینه هسته‌ای نگران است و در این باره با اسرائیل، که دوست آمریکا در منطقه است، با هدف غلبه بر تهدید ایران گفت‌وگو خواهد کرد».

خبرگزاری رویترز همزمان با آغاز سفر گانتز به آمریکا، به نقل از یک مقام آمریکایی نوشته بود که لوید آستین و همتای اسرائیلی‌اش برای یک رزمایش مشترک و تمرین حمله احتمالی به ایران، به عنوان «بدترین سناریو»، آماده می‌شوند.

با این حال، پنتاگون، ساعتی پیش از دیدار ژنرال آستین با همتای اسرائیلی او انجام رزمایش با هدف تمرین حمله به ایران را تایید نکرد.

به گفته سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، مانورهای نظامی با اسرائیل بخشی از روند عادی رزمایش‌های دو کشور است و «موضوع خاصی در میان نیست».

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=3256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.