• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

آمریکا: ایران در دوره‌های پیشین مذاکرات جدی نبوده است البته هفته‌های اخیر شاهد پیشرفت‌هایی در مذاکرات هسته‌ای با ایران بوده‌ایم

  • کد خبر : 4443
  • 28 دسامبر 2021 - 23:49
آمریکا: ایران در دوره‌های پیشین مذاکرات جدی نبوده است البته هفته‌های اخیر شاهد پیشرفت‌هایی در مذاکرات هسته‌ای با ایران بوده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری مبین ۲۴ به نقل از فارس، ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت که هنوز زود است درباره پیشرفت در مذاکرات وین صحبت کنیم. وی که در کنفرانس خبری وزارت خارجه آمریکا صحبت می‌کرد، گفت: «ما هم اکنون در حال ارزیابی این موضوع هستیم که آیا ایرانی‌ها با دستور کار […]

به گزارش پایگاه خبری مبین ۲۴ به نقل از فارس، ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت که هنوز زود است درباره پیشرفت در مذاکرات وین صحبت کنیم.

وی که در کنفرانس خبری وزارت خارجه آمریکا صحبت می‌کرد، گفت: «ما هم اکنون در حال ارزیابی این موضوع هستیم که آیا ایرانی‌ها با دستور کار جدید به مذاکرات بازگشته‌اند یا با همان راه‌حل‌های اولیه که پیشتر ارائه شده بود آمده‌اند».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: «تا به امروز وضعیت اساسی تغییری نکرده است. ایران در حالی که مذاکرات را کش می‌دهد، به برنامه هسته‌ای خود نیز شتاب می‌بخشد. ما خیلی واضح گفته‌ایم که این کارایی ندارد».

پرایس افزود: «ایران در دوره‌های پیشین مذاکرات جدی نبوده است البته هفته‌های اخیر شاهد پیشرفت‌هایی در مذاکرات هسته‌ای با ایران بوده‌ایم».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر با اتهام پراکنی علیه ایران مدعی شد که آمریکا اجازه نخواهد داد ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.