• امروز : دوشنبه - ۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
8

یکی از اعضای تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات جهانی اسپانیا، از اردوی این تیم جدا شد

  • کد خبر : 3698
  • 15 دسامبر 2021 - 19:42
یکی از اعضای تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات جهانی اسپانیا، از اردوی این تیم جدا شد

به گزارش مبین۲۴، خبر ناپدید شدن شقایق باپیری را خوامه فورت مدیر برگزاری مسابقات جهانی در اسپانیا اعلام کرده است. باپیری از بهترین بازیکنان ایران است و سابقه خانم گلی در عراق را هم دارد. خرداد امسال، رسانه‌های ورزشی از پیشنهاد تابعیت عراق و رد این پیشنهاد توسط باپیری خبر داده بودند. ستاد برگزاری رقابت‌های جهانی […]

به گزارش مبین۲۴، خبر ناپدید شدن شقایق باپیری را خوامه فورت مدیر برگزاری مسابقات جهانی در اسپانیا اعلام کرده است.

باپیری از بهترین بازیکنان ایران است و سابقه خانم گلی در عراق را هم دارد. خرداد امسال، رسانه‌های ورزشی از پیشنهاد تابعیت عراق و رد این پیشنهاد توسط باپیری خبر داده بودند.

ستاد برگزاری رقابت‌های جهانی درباره ناپدید شدن هندبالیست ۳۰ ساله ایرانی گفته است: «همان کاری را انجام دادیم که درباره چهار هندبالیست کامرونی صورت گرفت. پلیس را مطلع کردیم تا موضوع را بررسی کند. کار دیگری از دست‌مان ساخته نیست».

تیم ملی هندبال زنان ایران برای نخستین بار توانست جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند. با این حال ایران در این مسابقات تمام بازی‌هایش را واگذار کرد و در آخرین دیدار نیز با وجودی این‌که کامرون از چهار بازیکن متواری‌اش بی بهره بود، در برابر این تیم هم ۳۲ بر ۱۷ باخت.

شقایق باپیری پرسابقه‌ترین بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران بود و سابقه ۲۸۵ بازی ملی دارد. بازیکنی که دو گل به نروژ (قهرمان جهان و المپیک) زد و دو گل هم وارد دروازه ازبکستان کرد.

لارس برون مورتنسن، خبرنگار دانمارکی اعزامی به مسابقات جهانی، در گزارش خود ضمن اعلام ناپدید شدن بازیکن ایرانی می‌گوید در تصاویر منتشر شده، زنی که به عنوان مسئول حراست اعزام شده بود با حضور غیر قانونی در سالن کنفرانس، مانع از پاسخگویی بازیکن ایران می‌شد.

با وجود اعلام رسمی ستاد برگزاری مسابقات، فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی از اعلام نظر در باره این خبر خودداری کرده است.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=3698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.