• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

پنتون رنگ سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد

  • کد خبر : 3415
  • 11 دسامبر 2021 - 10:26
پنتون رنگ سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد؛ پنتون در مورد این رنگ نوشت؛ برای مشاهده فیلم این رنگ بر روی این هایپر لینک بزنید: IMG_5375 نمایش اعتماد به نفس بی دغدغه و کنجکاوی متهورانه ای که روح خلاق ما را زنده می کند، کنجکاوی و جذابیت PANTONE 17-3938 Very Peri […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد؛ پنتون در مورد این رنگ نوشت؛

برای مشاهده فیلم این رنگ بر روی این هایپر لینک بزنید: IMG_5375

نمایش اعتماد به نفس بی دغدغه و کنجکاوی متهورانه ای که روح خلاق ما را زنده می کند، کنجکاوی و جذابیت PANTONE 17-3938 Very Peri به ما کمک می کند تا این چشم انداز تغییر یافته از احتمالات را در آغوش بگیریم و در حین بازنویسی زندگی خود ما را به روی دید جدیدی باز کند. PANTONE 17-3938 Very Peri قدردانی را که در برخی از ویژگی‌هایی آبیش نشان می‌دهد با چشم‌انداز جدیدی که امروزی طنین‌انداز می‌شود تکمیل می‌کند.

ما در دوران دگرگونی زندگی می کنیم. PANTONE 17-3938 Very Peri نماد گذر از لحظه زشتی جهانی هست که ما اکنون در حال عبور از آن هستیم. همانطور که ما از یک دوره شدید قرنطینه بیرون می‌آییم، مفاهیم و استانداردهای ما در حال تغییر هستند و زندگی واقعی و مجازی  ما به روش های جدیدی ادغام شده است. طراحی دیجیتال به ما کمک می کند تا محدودیت های واقعیت را گسترش دهیم و دری را به روی دنیای مجازی پویا باز کنیم که در آن بتوانیم امکانات رنگی جدیدی را کشف و ایجاد کنیم. با توسعه بازی‌های دیجیتال، محبوبیت روزافزون متاورس و جامعه هنری رو به رشد در فضای دیجیتال. رنگ PANTONE 17-3938 Very Peri ادغام زندگی مدرن و چگونگی تجلی روندهای رنگی در دنیای مجازی را در دنیای واقعی و بالعکس را نشان می دهد.

لوری پرسمن، معاون موسسه رنگ پنتون می‌گوید: “رنگ پنتون سال منعکس کننده و بیان کننده آنچه هست که در فرهنگ جهانی ما در حال رخ دادن هست و اینکه مردم به دنبال چه چیزی هستند که آن رنگ می تواند به پاسخ آن امیدوار باشد.” . او اضافه کرد که ایجاد یک رنگ جدید برای اولین بار در تاریخ برنامه آموزشی رنگ سال پنتون در شرکت ما نشان دهنده نوآوری و تحول جهانی است که در حال وقوع است. همانطور که جامعه همچنان رنگ را به عنوان یک شکل مهم ارتباط و راهی برای بیان و تأثیرگذاری بر ایده‌ها و احساسات و تعامل و ارتباط می‌شناسد، پیچیدگی این رنگ آبی قرمز یا بنفش جدید، امکانات گسترده‌ای را که در برابر ما قرار دارد برجسته می‌کند.»

PANTONE 17-3938 Very Peri که ویژگی‌های بلوز را در بر می‌گیرد و در عین حال دارای ته رنگ بنفش-قرمز است، نگرش هیجان‌انگیز، شاد و حضوری پویا را به نمایش می‌گذارد که خلاقیت شجاعانه و بیان تخیلی را تشویق می‌کند.

در مورد رنگ سال پنتون

فرآیند انتخاب رنگ سال پنتون نیاز به بررسی متفکرانه و تجزیه و تحلیل در این روند دارد. برای رسیدن به انتخاب هر سال، کارشناسان رنگ پنتون در موسسه رنگ پنتون ™ دنیا را به دنبال تأثیرات رنگ های جدید می گردند. اینها می‌تواند شامل صنعت سرگرمی و فیلم‌های در حال تولید، مجموعه‌های هنری مسافرتی و هنرمندان جدید، مد، تمام زمینه‌های طراحی، مقاصد محبوب سفر، و همچنین سبک‌های زندگی جدید، سبک‌های بازی، و شرایط اجتماعی-اقتصادی باشد. همچنین ممکن است از فناوری‌ها، مواد، بافت‌ها و جلوه‌های جدیدی که بر رنگ، پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط و حتی رویدادهای ورزشی آتی که توجه جهانی را به خود جلب می‌کنند، تأثیر بگذارد. رنگ سال پنتون به مدت ۲۳ سال بر توسعه محصول و تصمیمات خرید در صنایع مختلف از جمله مد، مبلمان منزل و طراحی صنعتی و همچنین بسته بندی محصول و طراحی گرافیک تأثیر گذاشته است.

موسسه رنگ پنتون واحد تجاری در پنتون است که رنگ‌های برتر فصلی را برجسته می‌کند، رنگ سال پنتون را انتخاب می‌کند، روند رنگ‌های جهانی را پیش‌بینی می‌کند و به شرکت‌ها در مورد رنگ برای هویت بصری محصول و برند توصیه می‌کند. موسسه رنگ پنتون از طریق پیش‌بینی‌های روند فصلی، روان‌شناسی رنگ و مشاوره رنگ، با برندهای جهانی همکاری می‌کند تا به طور موثر از قدرت، روانشناسی و احساسات رنگ در استراتژی طراحی خود استفاده کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=3415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.