• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

تهران تایمز ‘اهداف نظامی’ مورد نظر ایران در داخل اسرائیل را منتشر کرد

  • کد خبر : 3656
  • 15 دسامبر 2021 - 14:15
تهران تایمز ‘اهداف نظامی’ مورد نظر ایران در داخل اسرائیل را منتشر کرد

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، روزنامه انگلیسی زبان تهران تایمز چاپ تهران و متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی در مقاله‌ای با عنوان “فقط یک حرکت اشتباه!” نسبت به اظهارات مقامات و برخی رسانه‌های اسرائیلی در مورد آمادگی نظامی اسرائیل  برای دست زدن به عملیات نظامی علیه اهدافی در داخل ایران واکنش نشان داده است. در […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، روزنامه انگلیسی زبان تهران تایمز چاپ تهران و متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی در مقاله‌ای با عنوان “فقط یک حرکت اشتباه!” نسبت به اظهارات مقامات و برخی رسانه‌های اسرائیلی در مورد آمادگی نظامی اسرائیل  برای دست زدن به عملیات نظامی علیه اهدافی در داخل ایران واکنش نشان داده است.

در حالیکه دولت آمریکا در پی بازگشت به برجام بوده است، مقامات اسرائیلی ضمن مخالفت با احیای برجام بدون توجه به موضوعات دیگر مورد نگرانی آنان، بر آمادگی برای “مقابله با تهدیدات” جمهوری اسلامی ایران بدون همکاری آمریکا تاکید داشته‌اند.

آنان از جمله از اختصاص بودجه خاص و برنامه‌ریزی جهت آمادگی نظامی برای ماموریت علیه اهداف مرتبط با برنامه‌های هسته‌ای و موشکی خبر داده‌اند.

تهران تایمز گفته است که “به نظر می‌رسد تشدید تهدیدات نظامی اسرائیل علیه ایران حاکی از آن باشد که رژیم صهیونیستی فراموش کرده است که حتی بیش از آنچه که تصور می‌شود قادر به حمله از هر کجاست.”

این روزنامه سپس نقشه‌ای از اسرائیل چاپ و دهها نقطه را روی ای نقشه علامت زده که کمابش تمامی مناطق تحت کنترل دولت اسرائیل  را پوشانده است.

به نظر می‌رسد این نقاط بیشتر نشانگر هدف‌های نظامی مورد نظر این روزنامه است تا نقاطی که قرار است حمله به اسرائیل از آنها صورت گیرد.

تهران تایمز اظهارات رهبر انقلاب در سال ۲۰۱۳ را یادآور شده که گفت اگر اسرائیل به ایران حمله نظامی کند، جمهوری اسلامی حیفا و تل آویو را با خاک یکسان خواهد کرد.

این نشریه منبع اطلاعات خود در مورد هدف‌های نظامی مورد نظر ایران را فاش نکرده است.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=3656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.