• امروز : دوشنبه - ۲۷ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 15 April - 2024
6

برخورد دو قطار در خط پنج مترو، حادثه آفرید

  • کد خبر : 4049
  • 22 دسامبر 2021 - 10:31
برخورد دو قطار در خط پنج مترو، حادثه آفرید

٢٢ مصدوم بر اثر برخورد ٢ مترو حوالی ایستگاه چیتگر به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ امروز چهارشنبه ۱ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۷،۱۰ دقیقه صبح قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) درحرکت بود که با قطار عادی در ایستگاه چیتگر برخورد […]

٢٢ مصدوم بر اثر برخورد ٢ مترو حوالی ایستگاه چیتگر

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ امروز چهارشنبه ۱ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۷،۱۰ دقیقه صبح قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) درحرکت بود که با قطار عادی در ایستگاه چیتگر برخورد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا طی روزهای قبل در مورد نقص فنی قطار یا خط در این مسیر گزارشی داده شده بود یا خیر،‌گفت: خیر، هیچ گزارشی مبنی بر نقص فنی طی روزهای قبل در این خط و قطارها نداشته‌ایم خط و قطار هر دو سالم بوده ولی متأسفانه این اتفاق رخ داده است.

محمدیان در خصوص برخورد دو قطار اعلام کرد: برخورد دو قطار مترو از بغل بوده و اینکه گفته می‌شود به اصطلاح دو قطار شاخ به شاخ شده‌اند صحت ندارد.

۲۲ نفر مصدوم شدند

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۷:۰۸ دقیقه امروز صبح یک مورد حادثه برخورد دو قطار در خط مترو پنج واقع در ایستگاه چیتگر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می‌شوند و مشاهده می‌کنند که دو دستگاه قطار با یکدیگر برخورد کردند.

ملکی با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان شرکت بهره برداری مترو در دست بررسی است اظهار کرد: بسیاری از مسافران خودشان پیاده شده بودند و حدود ۲۲ نفر دیگر به دلیل قفل شدن درهای مترو در داخل واگن‌ها محبوس بودند.

وی با اشاره به اینکه مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه آتش سوزی در پی نداشته و تنها برخورد داشته است؛ در حال حاضر همه چیز تحت کنترل است و مسئولان مترو در حال بررسی محل وقوع حادثه و چگونگی آن هستند.

 

تعطیلی متروی کرج-تهران براثر حادثه
 روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج اعلام کرد: باتوجه به وقوع این حادثه امکان مسافرگیری از کرج به سمت تهران و برعکس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

مسافرانی که قصد عزیمت به تهران را دارند می‌توانند در ایستگاه وردآورد پیاده شوند و از طریق اتوبوس‌های مستقر تا صادقیه ادامه مسیر دهند.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.