• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

امام جمعه موقت اصفهان: در باغ رضوان، برخی با پوشش نامناسب حضور پیدا و از ابزارهای موسیقی در برخی مراسم ها استفاده می کنند، در حالی که قداست آرامستان باید حفظ شود و شهردار و شورای شهر باید تلاش کنند این مسئله را کنترل کنند

  • کد خبر : 4548
  • 31 دسامبر 2021 - 18:40
امام جمعه موقت اصفهان: در باغ رضوان، برخی با پوشش نامناسب حضور پیدا و از ابزارهای موسیقی در برخی مراسم ها استفاده می کنند، در حالی که قداست آرامستان باید حفظ شود و شهردار و شورای شهر باید تلاش کنند این مسئله را کنترل کنند

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امام جمعه موقت اصفهان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر  در آستانه شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دل ها گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب،  سردار سلیمانی، تدبیر و شجاعت خود را برای خدا و دین خرج و چشم های غبار گرفته را باز […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴ به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امام جمعه موقت اصفهان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر  در آستانه شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دل ها گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب،  سردار سلیمانی، تدبیر و شجاعت خود را برای خدا و دین خرج و چشم های غبار گرفته را باز کرد.

وی به خدمات محله محور مسئولان در قالب قرارگاه شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: اتفاقات خوبی در مسجد الغفور افتاده و مسئولان باید در مساجد حاضر شوند و حرف مردم را بشنوند و مشکلات را رفع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی تاکید کرد: وقتی رئیس جمهور به استان های مختلف سفر می کند و در محلات فقیرنشین حاضر می شود، مسئولان از جمله استاندار، فرماندار و شهردار در استان هم باید همین مسیر را ادامه دهند.

امام جمعه موقت اصفهان به حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: دشمن ۱۰ سال برنامه ریزی کرده بود و وابستگان به غرب هم سرمایه گذاری مالی و فکری کرده بودند و تصور می کردند فاتحه انقلاب خوانده شده است.

وی افزود: فتنه گران به قانون اساسی، عکس امام خمینی (ره) و عزای امام حسین (ع) جسارت کردند و خود را پیروز می دانستند؛ غافل از اینکه حزب الله زنده است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: با اشاره رهبری، مردم به میدان آمدند و درود بر اصفهانی ها که در روز هشتم دی ماه قیام کردند و این شهر همیشه خطن شکن بوده و این در دفاع مقدس به اثبات رسید و اصفهان در تمامی عرصه های انقلاب پیشتاز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی، موضوع امر به معروف و نهی از منکر را مهم و در اولویت دانست و گفت: در باغ رضوان، برخی با پوشش نامناسب حضور پیدا و از ابزارهای موسیقی در برخی مراسم ها استفاده می کنند، در حالی که قداست آرامستان باید حفظ شود و شهردار و شورای شهر باید تلاش کنند این مسئله را کنترل کنند.

وی به تهدیدها و تبلیغات توخالیِ آمریکایی ها و صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: موشک های ما ۷ دقیقه بعد از شلیک، اسرائیل را زیر و رو می کنند و آماده هستیم هر تحرکی را با قدرت پاسخ دهیم.

پس از نماز عصر، پیکرِ مطهرِ شهیدِ تازه تفحص شده، سید سعید امی زاده از مصلی به سمت درِ غربی تشییع شد.

پیکر این شهید، پس از ۴۰ سال شناسایی شد و به زادگاهش بازگشت.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=4548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.