• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

الکاظمی: «داعش» و «میلیشیا» فرقی با هم ندارند

  • کد خبر : 3241
  • 09 دسامبر 2021 - 18:09
الکاظمی: «داعش» و «میلیشیا» فرقی با هم ندارند

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق چهارشنبه (۸ دسامبر) بزرگ ترین عملیات امنیتی برای مقابله با «داعش» در شمال کشور را هدایت کرد و گفت تروریست ها را یکی پس از دیگری از پای در می آوریم. به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، الکاظمی در اظهاراتی در قرارگاه محور ششم در مخمور در شمال عراق خطاب به […]

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق چهارشنبه (۸ دسامبر) بزرگ ترین عملیات امنیتی برای مقابله با «داعش» در شمال کشور را هدایت کرد و گفت تروریست ها را یکی پس از دیگری از پای در می آوریم.

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴، الکاظمی در اظهاراتی در قرارگاه محور ششم در مخمور در شمال عراق خطاب به تروریست ها افزود «دچار توهم نشوید.. ما در کمین شما هستیم و شما را یکی پس از دیگری تعقیب می کنیم و سرانتان را یکی پس از دیگری در دام می اندازیم و آنها در برابر دستگاه قضایی و محاکمه عادلانه قصاص خواهند شد.. نوچه های شما تحت نظر قهرمانان نیروی هوایی و نیروی زمینی ارتش هستند و کلیه این نیروها با اقتدار و شجاعت در برابر شما ایستادگی می کنند».

همچنین الکاظمی در سخنرانی دیگری در بصره گفت «شبه نظامیان و «داعش» فرقی با هم ندارند چون «داعش» ارعاب می کند و برخی از شبه نظامیان با حمله های بمبگذاری مردم را می کشند. هر دو طرف مردم عراق را ارعاب می کنند».

از سوی دیگر، مقتدی صدر رهبر جریان صدری اعلام کرد که انفجارها در استان بصره در جنوب عراق «سیاسی» بوده است. او تلویحا گروه های مسلح وابسته به ایران را عامل بمبگذاری ها معرفی و به عدم دست داشتن «داعش» در آنها اشاره کرد.

مقتدی صدر چهارشنبه (۸ دسامبر) با انتشار توییت خاطر نشان کرد «بازگشت ترور داعشی در منطقه مخمور و بمبگذاری های سیاسی در بصره و ترورهایی که اینجا و آنجا اتفاق می افتد از بن بست سیاسی خبر می دهد. آنها به خشونت روی آورده اند و به خاطر چند (کرسی در پارلمان) کشور را در معرض خطر قرار می دهند».

صدر تاکید کرد که «سلاح باید فقط دست دولت باشد و اقدامات جدی برای انحلال تمام شبه نظامیان غیر قانونی انجام شود».

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=3241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.