• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
3

ژاوی سرمربی بارسلونا شد

  • کد خبر : 2345
  • 06 نوامبر 2021 - 22:24
ژاوی سرمربی بارسلونا شد

با اعلام رسمی باشگاه بارسلونا، ژاوی هرناندز ستاره پیشین این باشگاه، برای دو فصل و نیم به عنوان سرمربی این تیم انتخاب و جانشین رونالد کومان شد. باشگاه بارسلونا نیز با انتشار بیانیه‌ای در حدود ساعت چهار صبح روز شنبه به وقت ایران به صورت رسمی بازگشت ژاوی به این تیم را تأیید کرد و […]

با اعلام رسمی باشگاه بارسلونا، ژاوی هرناندز ستاره پیشین این باشگاه، برای دو فصل و نیم به عنوان سرمربی این تیم انتخاب و جانشین رونالد کومان شد.

باشگاه بارسلونا نیز با انتشار بیانیه‌ای در حدود ساعت چهار صبح روز شنبه به وقت ایران به صورت رسمی بازگشت ژاوی به این تیم را تأیید کرد و به «اسطوره مطلق» خود خوش آمد گفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بارسلونا در توییتر خود نوشت: «زمان بازگشت به خانه فرا رسیده‌است. خوش آمدی ژاوی». ژاوی در ویدیویی که از سوی باشگاه بارسلونا برای انتشار این خبر تهیه شده گفت: «هرگز هیچ خداحافظی در کار نبود، در واقع فقط یک شما را به زودی می‌بینم بود. نوکمپ همیشه خانه من بوده‌است»

مذاکرات با باشگاه السد در نهایت با رضایت مسئولان قطری برای جدایی مربی نامدار خود ختم و باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای اعلام کرد با ژاوی هرناندز به توافق رسیده تا او در ادامه فصل جاری و ۲ فصل دیگر سرمربی تیم اصلی باشگاه شود.

بر اساس اعلام باشگاه بارسا، ژاوی در پایان این هفته وارد اسپانیا خواهد شد و مراسم معارفه او به عنوان سرمربی جدید روز دوشنبه برگزار می‌شود و کنفرانس خبری این سرمربی ۴۱ ساله نیز پس از این مراسم برای صحبت با رسانه‌ها در نظر گرفته شده‌است.

ژاوی در سال ۲۰۱۵ بارسلونا را ترک کرد و به تیم السد قطر پیوست و بعداً سرمربی این تیم شد. او در ۷۶۷ بازی پیراهن باشگاه کاتالونیا را بر تن کرد و هشت بار قهرمان لیگ اسپانیا و چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

بارسلونا، ژاوی را یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ توصیف کرد و گفت او با ذهن خلاق، پاس‌های دقیق و توانایی قابل توجه در خواندن بازی به بازتعریف هنر کمک کرده‌است. بارسا در پایان به «اسطوره مطلق» خوش آمد گفت.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=2345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.