• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

هشدار آذری جهرمی: مراقب دزدی‌ها و کلاهبرداری‌های مخابراتی باشید!

  • کد خبر : 2629
  • 16 نوامبر 2021 - 17:39
هشدار آذری جهرمی: مراقب دزدی‌ها و کلاهبرداری‌های مخابراتی باشید!

«چندی است در اینستاگرام، پیام‌های زیادی از مردم دریافت می‌کنم که از دریافت قبضهای نجومی شاکی هستند. سئوال در مورد تماس‌های از دست رفته(Missed Call) از کشورهای خارجی(بویژه آفریقایی) که هزینه تماس با آنها گران است هم در توئیتر زیاد شده است. ترکیب این دو اتفاق، به من هشدار می‌دهد که احتمالا پای یک کلاهبرداری […]

«چندی است در اینستاگرام، پیام‌های زیادی از مردم دریافت می‌کنم که از دریافت قبضهای نجومی شاکی هستند. سئوال در مورد تماس‌های از دست رفته(Missed Call) از کشورهای خارجی(بویژه آفریقایی) که هزینه تماس با آنها گران است هم در توئیتر زیاد شده است. ترکیب این دو اتفاق، به من هشدار می‌دهد که احتمالا پای یک کلاهبرداری حساب شده در میان است.»

به گزارش مبین۲۴،؛ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت: سال ۱۳۹۵ که مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت شدم، در همان ماه اول با یک صورتحساب بسیار کلان از سوی یک شرکت از کشورهای همسایه مواجه شدم. مطابق آن صورتحساب، باید حدود ۲/۵ میلیون دلار بابت مکالمات بین‌الملل به آن شرکت پرداخت می‌کردیم.

چندین بار صورتحساب را بالا و پایین کردم، تاریخ آن و بسیاری از پارامترهای دیگر. از مالی شرکت هم چک کردم و وقتی از صحت صورتحساب مطمئن شدم؛ ظنم به وجود یک فرآیند غیرعادی افزایش یافت؛ چرا که این عدد بزرگ با حجم تماس‌های واقعی صادره ما با آن کشور تطابق نداشت (مطابق تجربه‌ای که در رایتل از رفتار مشترکین ایرانی داشتم).

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=2629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.